به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۰۵ ساعت ۱۱:۱۱
کد مطلب : ۳۶۰۵۵۲
کدام دانشگاه‌ها این هفته مجازی شدند؟

کلاس‌های دانشگاه‌‌ امیرکبیر تا اطلاع ثانوی مجازی است

کلاس‌های دانشگاه‌‌ امیرکبیر تا اطلاع ثانوی مجازی است
گروه جامعه:  بعضی از دانشگاه‌ها این هفته کلاس‌ خود را به‌صورت مجازی برگزار کردند. این در حالی است که به دلیل اعتراضات اخیر شاهد قطعی گسترده اینترنت در کشور هستیم.به گزارش ایسنا، رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: بر اساس مشورت و رایزنی‌ای که با اعضای هیئت علمی دانشگاه انجام دادیم و درخواست خانواده‌ها، کلاس‌های آموزشی تا اطلاع ثانوی به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه امیرکبیر، وی درخصوص مشکل اینترنت و قطع‌ووصل شدن آن، افزود: در حال پیگیری افزایش سرعت اینترنت و رفع مشکلات موجود هستیم. با این حال، در صورت وجود مشکل و مطابق سنوات گذشته کلاس‌ها ضبط شده و دانشجویان می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.همچنی در این علت مجازی برگزار شدن کلاس‌های دانشگاه‌ها در هفته اول مهر تعطیلی‌های مکرر این هفته اعلام شد.

کدام دانشگاه‌ها این هفته مجازی شدند؟
 معاونت آموزشی دانشگاه تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که کلاس‌های دانشگاه تهران از دوم تا هفتم مهر ماه ۱۴۰۱ به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.دانشگاه شهید بهشتی اعلام کرد که به‌دلیل دو روز تعطیلی رسمی در هفته آینده و مشکلات رفت‌وآمد دانشجویان، کلاس‌های درس در هفته دوم نیمسال جاری از طریق سامانه مدیریت یادگیری (http://uv.sbu.ac.ir) برگزار خواهد شد.

دانشگاه الزهرا در اطلاعیه‌ای از مجازی شدن کلاس‌های درس و جلسات دفاع پایان‌نامه‌ از دوم تا هفتم مهر ماه خبر داد.همچنین دانشگاه علامه طباطبایی نیز کلاس‌های هفته اول مهر خود را غیرحضوری برگزار می‌کند.
به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که تمام کلاس‌های این دانشگاه، به‌دلیل تعطیلات مکرر در هفته اول مهر به‌صورت مجازی برگزار می‌شوند.

همچنین دانشگاه علم و صنعت اعلام کرده است؛ با توجه به تعطیلات پیش رو در هفته آینده، کلیه کلاس‌ها در تمامی مقاطع، از تاریخ ۲ مهر لغایت ۷ مهر ماه به‌صورت غیرحضوری و در بستر سامانه LMS دانشگاه برگزار می‌گردد.کلاس‌های دانشگاه صنعتی امیر کبیر نیز از تاریخ ۲ تا ۷ مهر در تمام مقاطع به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور با عنایت و تعطیلات دهه آخر ماه صفر و اختلالات اینترنت تمامی کلاس‌های دانشگاه در هفته آینده تعطیل است و از نهم مهر ۱۴۰۱ آغاز و برگزار خواهد شد.دانشگاه سوره در اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ با توجه به تعطیلات هفته آینده و پیگیری خانواده‌ها و دانشجویان، از روز شنبه (۲ مهر) تا پنجشنبه (۷ مهر) تمام کلاس‌های دانشگاه سوره در سامانه مجازی دانشگاه به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها