کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

عمل جراحی مدافع اروگوئه پس از بازی با ایران

5 مهر 1401 ساعت 12:46


گروه ورزشی: آرائوخو درباره تصمیم خود برای انجام عمل جراحی از ناحیه ران قبل از جام جهانی توضیح داد.به گزارش ایلنا، رونالد آرائوخو مدافع بارسلونا توضیح داد که چرا قبل از جام جهانی 2022 برای مداوای مصدومیت ران، جراحی را انتخاب کرده است.

این مدافع میانی در بازی دوستانه مقابل ایران در بازی با اروگوئه از ناحیه ران آسیب دید و بارسلونا تایید کرد که تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت.گمانه زنی‌هایی وجود داشت مبنی بر اینکه اروگوئه به آرائوخو فشار می‌تورد تا از عمل جراحی خودداری کند تا جام جهانی را از دست ندهد. آرائوخو اکنون پاسخ داده و توضیح داده است که چرا ترجیح داده تخت عمل جراحی قرار بگیرد.

آرائوخو درباره تصمیمش نوشت: «می‌خواهم دلایل تصمیمم را روشن کنم تا از حدس و گمان جلوگیری کنم. من کشورم را دوست دارم و باشگاهم را دوست دارم. پس از مشورت با چند متخصص، به این نتیجه رسیدیم که بهترین کار، جراحی است. این در مورد انتخاب یک تیم یا تیم دیگر نیست، بلکه به سلامتی من و بازگشت به 100 درصد آمادگی در اسرع وقت مربوط می‌شود. به شخصه، این روزها بسیار سخت است و از این فرصت استفاده می‌کنم و از همه برای حمایت‌هایی که دریافت می‌کنم، تشکر می‌کنم. با ایمان و سخت کوشی تمام تلاشم را برای بازگشت هر چه سریعتر انجام خواهم داد.»


کد مطلب: 360584

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/360584/عمل-جراحی-مدافع-اروگوئه-بازی-ایران

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir