به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۰۵ ساعت ۱۳:۳۲
کد مطلب : ۳۶۰۵۹۹

تحلیل محمد اصفهانی از وقایع اخیر در کشور

تحلیل محمد اصفهانی از وقایع اخیر در کشور
گروه فرهنگی: محمد اصفهانی، خواننده مشهور در بخشی از متن طولانی‌اش درباره اعتراضات اخیر نوشت: این حجم از خشم مردم به‌خاطر دیده نشدن و شنیده نشدن و اغتشاش‌گر خوانده شدن و نگاه از بالا و عدم پاسخ‌گویی شماست!!

اگر عده‌ای خودشان و جریان فکری‌شان را مطلق و مقدس نمی‌پنداشتند امروز هرگز به اینجا نمی رسیدیم... مگر خودتان نگفتید عبور از بحران‌ها با گفتگو و تفاهم ممکن است؟ پس لطفا به آنچه از پشت تریبون‌های جهانی می‌گویید عمل کنید! جوانان عزیز، من در کنار شما و طرفدار شما هستم! مطالبه کنید و خواسته‌هایتان را بلند بگویید و پیگیر باشید ولی با متر دقیق و آینده‌نگر عقل! نه با شلاق بی‌کنترل احساس... 

  صداوسیما هم درگیر سانسور و سپیدنمایی شدید است، این میان، مردم و جوانان خشمگین مانده‌اند... تغییر و تحول‌خواهی، حق مردم است ولی امروز با سال۵۷ که بنده ۱۲ساله بودم خیلی فرق دارد امروز به هر نحوی که شده باید با نظرخواهی از مردم و با تفاهم و آرامش، مشکلات و اختلاف سلیقه‌ها در اداره مملکت را حل کرد.
مرجع : برترین‌ها
برچسب ها: محمد اصفهانی

۱۴۰۱/۰۷/۰۵ ۱۶:۲۲
یه تلاوت قران دیگه اماده داشته باش استاد (397269)
۱۴۰۱/۰۷/۰۵ ۱۷:۰۵
قابل توجه حکومت و مخالفان حکومت و سلبریتیون... (397329)
ناهید
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۷/۰۵ ۲۳:۲۶
آقای اصفهانی از شما بعید بود این بی منطقی (397476)
۱۴۰۱/۰۷/۰۶ ۰۸:۴۸
حرف حق رو باید شنید. (397595)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۷/۰۶ ۰۹:۱۰
آفرین بر محمد اصفهانی. صدا و اعتراض مردم اگر از صدا و سیمای ایران پخش نشود خوب این کار را رسانه های خارجی با زیاد کردن پیاز داغ آن انجام خواهند داد. و این مشکلات و اغتشاشات به وجود می آید رسانه های خارجی خوب می توانند احساسات دهه هشتادی ها را تحریک کنند. مملکت ایران متعلق به همه اقشار ایران است.و همه باید به یک اندازه از ثروت کشور سهم ببرند. نه اینکه عده‌ای اندک سر سفره انقلاب بنشینند و خوب زندگی کنند و خودشان را پشت نقاب دین و خدا و قرآن و پیامبر مخفی کنند. (397601)
۱۴۰۱/۰۷/۰۶ ۱۳:۳۶
حرف حق شنیدنش برای انسانهای منصف گواراست اما انسان های بی انصاف که دارای حب و بغض هستند کورکورانه قضاوت میکنند و سریع از حقایق فراری هستند (397647)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها