به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۲:۴۲
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۰۶ ساعت ۱۶:۲۶
کد مطلب : ۳۶۰۷۳۲

مادامی که خیابان‌ها شلوغ باشد محدودیت اینترنت پابرجاست

مادامی که خیابان‌ها شلوغ باشد محدودیت اینترنت پابرجاست
گروه سیاسی: نماینده قزوین در مجلس  در رابطه با فوت مهسا امینی گفت: نباید یک واقعه و اتفاق را طوری گره بزنیم که انگار مقصر کل عزیزان در گشت ارشاد هستند. بالاخره یکسری کم و کاستی‌ها وجود دارد، اما دلیل نمی‌شود ماهیت «گشت‌ارشاد» و «حجاب» زیر سوال برود.او ضمن تایید گزارش‌های خسارت کلان قطعی اینترنت در ایران گفت: «بالاخره وقتی یکسری اغتشاشگر به خیابان می‌ریزند ما مجبور هستیم برای حفظ امنیت کشور، محدودیت اینترنت اعمال کنیم.»
لطف الله سیاهکلی خاطرنشان کرد: نمی‌شود که بگوییم، چون قطعی اینترنت تا این اندازه خسارت وارد می‌کند پس ما کاری نکنیم! فضای مجازی به یکی از بزرگ‌ترین مکان‌ها برای توطئه‌چینی دشمنان تبدیل شده است!
وی با اشاره به این نکته که تا زمانی‌که خیابان‌ها شلوغ باشد محدودیت اینترنت پابرجاست، اظهار کرد: تا زمانیکه خیابان‌ها شلوغ باشد، شاهد اختلال و محدودیت در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی هستیم. بالاخره امنیت هزینه دارد؛ نمی‌شود که به‌خاطر بالا بودن نرخ قطعی اینترنت، «امنیت» را نادیده بگیریم!سیاهکلی درباره معترضان اظهار کرد: برخی که مشخص است از کجا خط می‌گیرند و اصلا جزو مردم نیستند صراحتا اعلام می‌کنند که به دنبال درگیری با ماموران ما هستند، خیلی واضح است ما هم تا شناسایی و آرام شدن جو کشور، راه‌های ارتباطی را مختل کنیم.
نماینده قزوین درباره جو آرام شهر قزوین گفت: وضعیت در شهر قزوین آرام بوده و مردم این شهر کماکان پای انقلاب و رهبری ایستاده‌اند.
مرجع : رویداد24
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها