به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۰۶ ساعت ۱۲:۴۳
کد مطلب : ۳۶۰۷۳۸

تهدید علیرضا بیرانوند از سوی دروازه‌بان استقلال

تهدید علیرضا بیرانوند از سوی دروازه‌بان استقلال
گروه ورزشی:کارلوس کی‌روش برای چینش ترکیب تیمش برای مصاف با تیم ملی سنگال، با چند چالش جدی مواجه بود که مهم‌ترین چالش سرمربی پرتغالی در خط دروازه بود. علیرضا بیرانوند دروازه‌بان شماره یک تیم ملی که در نبرد با اروگوئه نمایش خوبی داشت و سپس از ناحیه کمر مصدوم شد، با تصمیم کی‌روش از فهرست تیم برای مصاف با سنگال خط خورد. سرمربی پرتغالی تیم ملی قصد ریسک‌کردن نداشت و تصمیم گرفت تا با استراحت دادن به دروازه‌بان شماره یک تیمش، او را در مسیر بهبودی کامل و زودهنگام قرار بدهد.
 
امیر عابدزاده در دیدار قبلی مقابل اروگوئه جانشین علیرضا بیرانوند شد و توانست از دروازه تیم ملی حراست کند و کلین‌شیت یوز‌های ایرانی در مقابل خط حمله پرستاره اروگوئه را حفظ نماید، اما برای دیدار با سنگال، کی‌روش تصمیم جالب‌توجهی گرفت و به دروازه‌بان شماره یک استقلال اعتماد کرد تا حسین حسینی مامور حراست از دروازه تیم ملی شود.
 
۶ سیو تماشایی علیه یاران سادیو مانه
حسین حسینی که انگیزه زیادی برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر دارد، سعی داشت تا بتواند از فرصت ارائه شده از سوی کارلوس کی‌روش نهایت استفاده را ببرد و توانایی‌های خود را به سرمربی پرتغالی تیم ملی اثبات کند. حسینی در نیمه نخست، ۲ موقعیت خلق‌شده توسط سادیو مانه را با واکنش‌هایی تماشایی مهار کرد و اجازه فروپاشی دروازه ایران را نداد و از کلین‌شیت خود حراست کرد.

دروازه‌بان شماره یک استقلال در نیمه دوم اسیر اشتباه مدافع خودی شد و دروازه‌اش را با تکل مرتضی پورعلی‌گنجی باز شده دید، اما در ادامه مانع شکست یوز‌های ایرانی برابر شاگردان سیسه شد و در دقیقه ۷۷، اوج درخشش حسینی بود. جایی که او توانست با دبل سیوی تماشایی مانع از گلزنی بازیکنان سنگال شود. در دقایق پایانی بازهم فرصت گلزنی برای سنگالی‌ها به وجود آمد که حسینی مانع از رسیدن شاگردان آلیو سیسه به گل برتری شد.

درخششی که بلیت قطر را نهایی کرد؟
کارلوس کی‌روش هنوز در خط دروازه تیم ملی تصمیم نهایی خود را نگرفته و او چالش شیرینی دارد که باید از میان علیرضا بیرانوند، امیر عابدزاده، حسین حسینی و پیام نیازمند، دروازه‌بان اصلی تیم ملی را انتخاب کند. حسینی با درخشش خود بر چالش‌های سرمربی پرتغالی اضافه کرد و نشان داد که آمادگی بالایی برای حراست از خط دروازه تیم ملی دارد و همین مسئله باعث شده تا دروازه‌بان استقلال به حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر امیدوار شود.
حسینی که در هفته‌های اخیر در ترکیب استقلال هم توانسته روند رو به رشدی را تجربه کند و در فصل گذشته هم صاحب دستکش طلایی شد، حالا می‌خواهد سال رویایی‌اش را با حضور در جام جهانی تکمیل کند و امیدوار است که بتواند در این مسیر، اعتماد سرمربی پرتغالی تیم ملی را هم جلب کند. علیرضا بیرانوند با توجه به تجربه حضور در جام جهانی ۲۰۱۸، شانس بیشتری برای حضور در خط دروازه تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر دارد، اما حسین حسینی با نمایش شب گذشته خود توانست شانس حضورش در فهرست تیم ملی را افزایش بدهد.
برچسب ها: علیرضا بیراوند
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها