به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۴۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۰۶ ساعت ۱۸:۲۱
کد مطلب : ۳۶۰۸۱۴

همه می خواهند رئال مادرید را شکست دهند

همه می خواهند رئال مادرید را شکست دهند
گروه ورزشی:کریم بنزما از حس و حالش در آستانه بازگشت به میادین می گوید.،کریم بنزما پس از ریکاوری از مصدومیتی که در دیدار با سلتیک گرفتار آن شد حالا آماده است تا به میادین برگردد. انتظار می رود کریم بنزما در دیدار یکشنبه شب رئال مادرید و اوساسونا در ترکیب اصلی تیم آنچلوتی قرار بگیرد.

مهاجم فرانسوی در مصاحبه جدید خود از حس و حال خودش پیش از بازگشت به زمین می گوید که شرح آن را در ادامه می خوانید:از این که دوباره به کنار تیم برگشته ام خوشحالم. مدتی از آنها دور بودم و فرصتی برایم پیش آمد تا یک پیش فصل کوچک برای خودم برگزار کنم. حس و حال خوبی دارم و مشکلی هم ندارم. بی صبرانه منتظر بازی روز یکشنبه هستم. تمرینات زیادی انجام دادم که البته بدون توپ بودند؛ امروز برای اولین بار با توپ تمرین کردم. علاوه بر اینها در خانه هم تمرین می کردم. کمی دیر از تعطیلات برگشتم و به همین دلیل در تابستان زمان زیادی برای انجام تمرینات پیش فصل نداشتم.
 
ستاره فرانسوی در ادامه گفت:به نظرم شرایط تیم کاملا رو به راه است. ما در همه بازی های اخیر به پیروزی رسیدیم، گل زدیم و از خودمان شخصیت برنده نشان دادیم. تیم فوق العاده ای داریم و البته که باید گفت ما در حقیقت دو تیم داریم. هیچ فرقی بین بازیکنان ذخیره و اصلی وجود ندارد و به نظرم شرایط تیم از هر نظر رو به راه است.

کریم بنزما در نهایت افزود:طی مدت زمان باقی مانده تا جام جهانی هم باید به همین شکل ادامه دهیم. ذهنیت پیروزی بر تیم حاکم شده و هر مسابقه اهمیت خاصی دارد. همه می خواهند رئال مادرید را شکست دهند اما ما در فرم خوبی هستیم و آماده ایم تا به عملکرد خوبمان ادامه دهیم.
برچسب ها: کریم بنزما
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها