به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۰۶ ساعت ۲۰:۲۷
کد مطلب : ۳۶۰۸۳۷

وعده مادر رونالدو؛ کریستیانو سال بعد در اسپورتینگ!

گروه ورزشی: مادر کریستیانو رونالدو وعده داد که پسرش سال بعد برای اسپورتینگ لیسبون بازی خواهد کرد.
وعده مادر رونالدو؛ کریستیانو سال بعد در اسپورتینگ!
کریستیانو رونالدو محصول آکادمی فوتبال اسپورتینگ لیسبون است اما برای تیم اول باشگاه تنها 31 بازی انجام داد، پنج گل زد و 6 پاس گل نیز داد. در تابستان 2003 درخشش او در بازی دوستانه مقابل منچستریونایتد باعث انتقال او به این باشگاه شد. او 6 سال برای یونایتد بازی کرد و سپس به رئال پیوست. رونالدو سال 2018 به یوونتوس رفت و سال گذشته به یونایتد بازگشت.

تابستان سال قبل دولورس اَویرو، مادر رونالدو، به هواداران اسپورتینگ لیسبون وعده داده بود که پسرش را برای بازگشت راضی خواهد کرد اما در نهایت رونالدو اعلام کرد که تمایلی برای بازی در اسپورتینگ ندارد و در نهایت نیز به منچستریونایتد پیوست.

در تابستان امسال نیز شایعات بازگشت رونالدو به اسپورتینگ لیسبون منتشر شد اما باز هم این اتفاق رخ نداد. مادر رونالدو در مصاحبه جدید خود وعده داد که رونالدو بالاخره به اسپورتینگ باز خواهد گشت:« بازگشت کریستیانو به اسپورتینگ؟ این اتفاق رخ خواهد داد اما امسال شرایط مهیا نبود. اگر خدا بخواهد، سال بعد کریستیانو به اسپورتینگ بر می گردد. او می خواهد تا 40 سالگی فوتبال بازی کند.»
مادر رونالدو در ادامه گفت:« اگر در نهایت کریستیانو به اسپورتینگ برنگردد، قول می دهم پسرش کریستیانینیو برای اسپورتینگ بازی کند. این آرزوی قلبی من است و می دانم که او بهترین جانشین برای پدرش خواهد بود.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها