به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ ساعت ۱۱:۵۲
کد مطلب : ۳۶۰۸۵۳

حمایت علی کریمی شهره خاص‌وعام است

حمایت علی کریمی شهره خاص‌وعام  است
گروه سیاسی:روزنامه هم‌میهن با بررسی مواضع و عملکرد علی کریمی از سال ۸۸ تاکنون، او را فردی معرفی کرده که همیشه حمایت مادی و معنوی‌اش شهره عام و خاص بوده است.
هم‌میهن در بخشی از گزارشش بعد از مرور مواضع کریمی در سال ۸۸، مواضع او بعد از مرگ مهسا امینی را مرور کرده و با تاکید بر افزایش اقبال مردم به او نوشته است: توئیت‌های علی کریمی که از دید هوادارانش «همراهی مردم» و از دید منتقدانش «رفتاری ساختارشکنانه» بود، باعث شد دنبال‌کننده‌های او چندین‌برابر شوند. پیش از شروع اعتراضات‌مردمی در خیابان و آغاز توئیت‌های کریمی، توئیتر او 40هزار دنبال‌کننده داشت، اما حالا علاوه بر دریافت «تیک آبی»، دنبال‌کننده‌های او تا لحظه نوشتن این یادداشت، به 593هزارنفر در توئیتر رسیده است. بِلا استثنا تمام توئیت‌های کریمی «فیواستار» می‌شود که در نوع خودش شگفت‌انگیز است. همچنین اینستاگرام او از هشت‌میلیون فالوئر طی کمتر از یک‌هفته، به 12میلیون و 500هزار دنبال‌کننده رسیده است.
در بخش دیگری از این گزارش نیز آمده است: علی کریمی هنوز هم با دریبل‌هایش مردم را شگفت زده می‌کند. از تغییر ناگهانی ورزشکاری که انتقاداتی را به سیاسیون و مقامات‌مسئول مطرح می‌کرد و همیشه حمایت مادی و معنوی‌اش شهره خاص‌وعام بود تا فردی که با مطرح‌کردن صریح‌ترین نقدهای ممکن، خودش را در قامت یک‌فرد جریان‌ساز سیاسی معرفی کرده است. درکل، در مواجهه با کنش‌های علی کریمی دوطیف قرار دارند؛ عده‌ای که می‌گویند او بدون پشتوانه و دانش سیاسی وارد بازی خطرناکی شده و خودش را سوزانده و عده‌ای که می‌گویند در هرصورت او از تریبونی که داشته استفاده کرده و همین باعث‌ شد جریانی در میان ورزشکاران آغاز شود که بدون ترس، عقاید خودشان را در فضای‌مجازی بیان کنند.
برچسب ها: علي كريمي
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها