به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۱۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ ساعت ۱۲:۱۹
کد مطلب : ۳۶۰۸۵۷

آشنایی با عکاسی صنعتی و مزایای آن

گروه کسب و کار: در عصر حاضر با گسترش دنیای دیجیتال و در کنار آن اینترنت، اهمیت عکاسی بسیار بیشتر از قبل نمود پیدا کرده است.
آشنایی با عکاسی صنعتی و مزایای آن
عکاسی صنعتی شاخه ای مهم و تجاری از عکاسی می باشد که یکی از راه های اصلی برای بازاریابی اینترنتی جهت معرفی برندها و حرفه های مختلف است. با استفاده از عکاسی صنعتی می توان اشیا، مکان ها، نحوه تولید و ... را به صورت جزئی، دقیق و حرفه ای به مخاطب نمایش داد و بدین صورت مخاطب به صورت بصری جذب آن محصول و یا حرفه مورد نظر شود.

عکاسی صنعتی هنری ارزشمند است که نیازمند تجربه و تخصص خاصی می باشد. اگر شما می خواهید کسب و کارتان رونق بالایی داشته باشد و از طریق عکس تولیدات و برند خود را به مخاطبان نمایش دهید، از تیم حرفه ای ما کمک بگیرید. همکاران ما در استودیوی عکاسی لحظه نگاری، با آگاهی از آخرین دانش روز و بهره مندی از تجهیزات حرفه ای، منحصر به فردترین و جذاب ترین تصاویر را برای شما خلق می کنند. شما می توانید همین حالا با ما تماس حاصل نمایید و علاوه بر عکاسی صنعتی از خدمات مجموعه ما همچون تیزر تبلیغاتی نیز بهره مند شوید.

مزایای عکاسی صنعتی چیست؟



استفاده از عکاسی صنعتی با ایجاد ارزش در ذهن مخاطب و اعتماد در برندسازی موجب می گردد تا شما در کسب  کار خود بسیار جلو بیفتید و بدین صورت در بین سایر رقبای خود یک سر و گردن بالاتر باشید.
عکاسی صنعتی دارای مزایای زیادی است که در زیر به آنها اشاره می کنیم:
●    بالا رفتن تعداد مخاطبان: با عکاسی صنعتی، بازاریابی آنلاین سریع تر و راحت می شود. بر اساس آمار ارائه شده با این استراتژی تعداد مخاطبان حدود نود درصد افزایش پیدا می کند.
●    صرفه جویی در هزینه ها: با عکاسی صنعتی، روش تبلیغ و اشتراک گذاری تصاویر در فضای مجازی بسیار سریع تر انجام می گیرد و بدین صورت شما با صرف هزینه ای معقول در طول مدت مشخصی می توانید سود قابل توجهی را بدست آورید و از طرف دیگر در هزینه های خود صرفه جویی کنید.
●    بالارفتن اعتبار و شهرت: با نمایش عکس هایی که مختص شما باشد، گویا امضای شخصی دارید که فقط شما صاحب آن هستید. این روش خلاقانه موجب می گردد شما در بین دیگر برندها تک و منحصر به فرد باشید.
●    نمایش تصاویر به صورت حرفه ای تر: از آنجایی که در عکاسی صنعتی از تجهیزات مخصوص و روش های خلاقانه و نوین بر اساس اصول و نورپردازی های مشخص استفاده می شود، بنابراین جزئیات محصول به خوبی معلوم است. مخاطب وقتی تصاویر را بدین صورت و از زاویه ای خاص مشاهده می کند، می تواند با اعتماد بالا، پیام کسب و کار شما و محصول را به خوبی درک کند.
لازم به ذکر است که انواع عکاسی صنعتی مانند عکاسی غذا، عکاسی ماشین، طلا و جواهرات، ورزشی، خبری و ... فقط در فضای مجازی به نمایش در نمی آید. از این تصاویر در بروشورها، کاتولوگ ها، مجلات و پوسترها نیز استفاده فراوان می شود.

برای عکاسی صنعتی به چه تجهیزاتی نیاز داریم؟



برای خلق بهترین تصایر، نیازمند استفاده از ادوات و وسایل مخصوص می باشیم. تجهیزات مورد نیاز برای عکاسی صنعتی شامل موارد زیر است:
●    دوربین حرفه ای: شاید شنیده باشید که برای عکاسی صنعتی از موبایل نیز می توان استفاده کرد، در حالی که این گفته درست نمی باشد. عکس های حرفه ای که ذهن مخاطب را درگیر می کنند توسط دوربین های حرفه ای گرفته می شوند، بنابراین عکاس باید درصدد تهیه بهترین دوربین باشد.
●    لنز مناسب و حرفه ای: عکاس بر اساس تجربه خود و همچنین نوع محصول و مکان، باید لنز مناسب را برای دوربین خود از نظر نوع و اندازه انتخاب کند. به طور مثال خلق جزئیات محصولاتی مانند جواهرات نیازمند لنزهای قوی است.
●    سه پایه عکاسی: جهت ثبت عکس، خواه یا ناخواه دست دچار لرزش می شود. عکاس برای گرفتن عکس صنعتی حرفه ای نیازمند سه پایه ای محکم و تخصصی است که دوربین به خوبی روی آن قرار بگیرد.
از دیگر تجهیزات برای عکاسی صنعتی بسته به نوع محیط می توان به میز عکاسی، پرده پس زمینه، ادوات نورپردازی مانند رفلکتور نور اشاره کرد.

تعرفه عکاسی صنعتی چقدر است؟
قیمت و تعرفه عکاسی تبلیغاتی و صنعتی بسته به عوامل مختلفی تعیین می شود و نمی توان هزینه ثابتی را برای آن در نظر گرفت. از فاکتورهای تعیین کننده می توان به موارد زیر اشاره نمود:
●    تجربه و دانش عکاس
●    تجهیزات مورد نیاز
●    اندازه، وزن و جنسیت محصول
●    مسافت مکان عکاسی
●    تعدادفریم های انتخابی کارفرما
●    مدت زمان اجرای پروژه

 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها