به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ ساعت ۱۶:۳۹
کد مطلب : ۳۶۰۸۹۴

ورق برگشت؛ مسی رونالدو را با خاک یکسان کرد!

گروه ورزشی: شرایط لیونل مسی در فصل جاری قابل مقایسه با کریستیانو رونالدو نیست و کاملا برتر از او کار کرده است.
ورق برگشت؛ مسی رونالدو را با خاک یکسان کرد!
به نقل از آاس، رقابت نزدیک لیونل مسی و کریستیانو رونالدو بیش از یک دهه ادامه داشت و این دو اکثر جوایز انفرادی را بین خود تقسیم کردند ولی در دو فصل اخیر شرایط کاملا متفاوت بوده است. این تفاوت در فصل جاری بیشتر نیز شده است.

اگر فصل گذشته لیونل مسی به دلیل انتقال غیرمنتظره اش به پی اس جی و دیر وفق پیدا کردن با شرایط جدید نتوانست خوش بدرخشد و رونالدو در منچستریونایتد شرایط کاملا بهتری داشت، امسال ورق برگشته و مسی فصل را عالی شروع کرده است. در سوی مقابل رونالدو شرایط اسف‌باری دارد.

لیونل مسی در دو بازی دوستانه اخیر آرژانتین برابر هندوراس و جامائیکا، توانست دبل کند و با زدن چهار گل، نقش اول را در پیروزی تیمش داشت. مسی تا به اینجای فصل در 13 بازی رسمی برای پی اس جی و آرژانتین توانسته 10 گل بزند و هشت پاس گل بدهد. مسی که از فهرست نامزدهای توپ طلای 2022 بیرون ماند، باانگیزه تر از همیشه در فصل جاری کارش را شروع کرده و رهبر آرژانتین در جام جهانی خواهد بود. در تورنمنتی که آلبی سلسته یکی از شانس های اصلی قهرمانی آن محسوب می شود.


اما شرایط برای رونالدو کاملا متفاوت است. رونالدو که تلاش هایش برای جدایی از یونایتد جواب نداد و بالاخره ماندنی شد، در هشت بازی رسمی برای یونایتد یک گل زده و یک پاس گل داده است. شرایط او در تیم ملی پرتغال نیز خوب نیست. در دو بازی اخیر برابر جمهوری چک و اسپانیا در لیگ ملت های اروپا، رونالدو موفق به گلزنی نشد. به خصوص در بازی برابر اسپانیا که پرتغال به گلزنی او نیاز داشت ولی رونالدو نتوانست کار خاصی انجام بدهد. کمتر از دو ماه دیگر جام جهانی 2022 شروع خواهد شد و این آخرین فرصت دو فوق ستاره دنیاست تا این جام را فتح کنند. فتح این جام به نوعی تضمین کننده توپ طلای 2023 نیز خواهد بود.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها