به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۲۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۰۷ ساعت ۲۱:۵۱
کد مطلب : ۳۶۰۹۳۷

هالند چه زمانی از سیتی جدا می‌شود؟ سه یا چهار سال دیگر

گروه ورزشی: الفی هالند، پدر ارلینگ هالند، که سابقه پوشیدن پیراهن منچسترسیتی را دارد درباره پیوستن این ستاره گلزن نروژی به سیتی توضیح داد.
هالند چه زمانی از سیتی جدا می‌شود؟ سه یا چهار سال دیگر
از زمان پیوستن ارلینگ هالند به منچسترسیتی همیشه این سوال بین هواداران مطرح بوده که آیا ستاره نروژی قصد دارد تا پایان فوتبالش در این باشگاه ماندگار باشد یا بعد از مدتی سیتیزن‌ها را ترک می‌کند.

ارلینگ هالند بارها از علاقه خود به سیتی صحبت کرده و می‌گوید از کودکی به همراه پدرش بازی‌های این تیم را تماشا می‌کرده و در زمان گل زدن سیتیزن‌ها خوشحالی می‌کرد. الفی هالند، پدر ارلینگ، در گذشته بازیکن منچسترسیتی بوده و گفته می‌شود یکی از دلایل مهم انتقال ارلینگ به این تیم توصیه‌های پدرش بوده است.
الفی هالند در یک مصاحبه درباره پیوستن پسرش به سیتی توضیح داد. او در این باره گفت:" من و ارلینگ یک لیست درست کردیم. اولین تیم لیست ما منچسترسیتی بود. بایرن مونیخ در رتبه دوم قرار داشت و رئال مادرید و پاری سن ژرمن را هم در رتبه‌های سوم و چهارم گذاشته بودیم. البته چند تیم انگلیسی دیگر به جز سیتی هم در نظر داشتیم. مثلا لیورپول و چلسی. بارسلونا هم در لیست بود. این سه تیم آخری همه در یک اولویت بودند که اولویت‌های آخر بود.


در نهایت و بعد از کلی بحث و محاسبه شرایط به دو گزینه رسیدیم. سیتی به عنوان گزینه اول و رئال مادرید به عنوان گزینه دوم. یکی از مهمترین عوامل برای ما این بود که آیا تیمی که در نظر داریم واقعا به یک شماره 9 احتیاج دارد؟ سیتی از این نظر از همه جلوتر بود. اما رئال مادرید کریم بنزما را داشت و ممکن بود امباپه را هم جذب کند. این بود که سیتی برای ما اولویت بیشتری پیدا کرد.
درباره زمان جدا شدن ارلینگ از سیتی باید بگویم به نظرم او می‌خواهد قابلیت‌هایش را در لیگهای مختلف تست کند. پس او می‌تواند در هر لیگ سه یا حداکثر چهار سال بماند".
برچسب ها: ارلینگ هالند
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها