کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پیشنهاد جذاب انگلیسی؛ لیگ برتر مقابل کل اروپا

8 مهر 1401 ساعت 2:28

گروه ورزشی: احتمال برگزاری یک بازی دوستانه بین تیم منتخب لیگ برتر انگلیس و تیم منتخب دیگر لیگهای اروپایی بیشتر شده است.


پیشنهاد تاد بولی، مالک باشگاه چلسی برای برگزاری بازی‌هایی بین تیم منتخب لیگ برتر انگلیس و منتخب دیگر لیگهای اروپایی حالا جدی شده است.
مالک آمریکایی چلسی در هفته‌های گذشته پیشنهاد کرد یک دیدار بین تیم منتخب شمال و تیم منتخب جنوب انگلیس برگزار شود. پیشنهاد او ابتدا با انتقادهای زیادی مواجه شد ولی امروز از انگلیس خبر رسید که لیگ برتر این کشور پیشنهاد بولی را جدی گرفته و در حال رایزنی با دیگر لیگهای اروپایی است تا هر ساله دیداری بین تیمهای منتخب لیگ برتر و دیگر لیگهای بزرگ اروپایی برگزار شود.

روزنامه انگلیسی تایمز با انتشار این خبر می‌گوید مذاکرات بین لیگ برتر و چند لیگ بزرگ قاره اروپا آغاز شده است. این روزنامه می‌گوید در جلسه اخیر نمایندگان باشگاه‌ها در لیگ برتر این پیشنهاد تصویب شده است.
هنوز مشخص نیست که تیم یازده نفره منتخب لیگ برتر انگلیس در یک بازی به مصاف تیم منتخب یکی از لیگهای بزرگ اروپایی مثل منتخب لالیگا یا بوندس‌لیگا خواهد رفت یا انگلیسی‌ها با تیم منتخبی متشکل از بهترین بازیکنان لیگهای بزرگ اروپایی به جز انگلیس دیدار خواهند کرد.
چنین بازی‌ای که در یک سوی میدان ستاره‌های بزرگ لیگ برتر و در سوی دیگر ابرستاره‌هایی مثل کریم بنزما و لیونل مسی حضور خواهند داشت بدون شک پربیننده خواهد شد و سود مالی قابل توجهی نصیب لیگها و فدراسیون‌های اروپایی خواهد کرد.


کد مطلب: 360941

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/360941/پیشنهاد-جذاب-انگلیسی-لیگ-برتر-مقابل-کل-اروپا

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir