به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : ۳۶۱۰۳۲

وزش باد و بارش پراکنده در شمال شرق کشور

وزش باد و بارش پراکنده در شمال شرق کشور
گروه جامعه:بر اساس اعلام سازمان هواشناسی در روزهای شنبه و یکشنبه در شرق و شمال شرق کشور و استان های واقع در دامنه جنوبی البرز مرکزی وزش باد شدید و گرد و خاک پیش بینی می شود.بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، برای پنج روز آینده، در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در برخی نقاط هرمزگان، جنوب کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان رشد ابرهای همرفتی، گاهی همراه با رگبار پراکنده و رعد و برق، وزش باد شدید و گردوخاک رخ خواهد داد.
 
همچنین امروز در مازندران، گلستان و شمال خراسان شمالی و شنبه و یکشنبه گلستان، خراسان شمالی و ارتفاعات استان های مازندران، سمنان و شرق تهران در برخی ساعات بارش پراکنده با احتمال رعدوبرق و وزش باد به نسبت شدید پیش بینی می شود.همچنین شنبه و یکشنبه در شرق و شمال شرق کشور و استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز مرکزی وزش باد شدید و گردوخاک دور از انتظار نیست. طی دو روز اینده دریای خزر مواج و متلاطم خواهد بود.

برای تهران نیز طی امروز (۸ مهرماه) وضعیت جوی صاف با غبار صبحگاهی همراه با وزش باد و برای فردا شنبه ۹ مهرماه وضعیت جوی اسمان کمی ابری و غبارالود همراه با افزایش ابر و وزش باد شدید در ساعات بعدازظهر پیش بینی می شود.ظرف امروز و فردا بیشینه دمای استان تهران ۳۴ درجه و کمینه آن به ۲۰ درجه سانتی گراد می رسد.
برچسب ها: هواشناسی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها