به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۰۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ ساعت ۱۴:۲۶
کد مطلب : ۳۶۱۰۷۰

کونته بازگشت به یوونتوس را رد کرد

کونته بازگشت به یوونتوس را رد کرد
گروه ورزشی: سرمربی تاتنهام گمانه‌زنی‌ها درباره حضورش در یوونتوس را رد کرد.به گزارش ایسنا ، پس از شروع ضعیف یوونتوس تورین در این فصل در سری آ ایتالیا، ماسیمیلیانو آلگری مورد انتقاد زیادی قرار گرفته است و صحبت‌هایی درباره بازگشت آنتونیو کونته به یوونتوس مطرح شده است که توانست با این تیم چندین قهرمانی به دست بیاورد.
 
با این حال آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام از گمانه زنی‌ها در مورد احتمال همکاری با باشگاه ایتالیایی انتقاد کرد. این مربی ۵۳ ساله در کنفرانس مطبوعاتی پیش از داربی لندن مقابل آرسنال صدرنشین لیگ برتر انگلیس گفت: این اخبار در این مقطع از فصل باورنکردنی است. این اخبار بی‌احترامی به مربی‌ای است که برای یوونتوس کار می‌کند. من هم تیم دارم و اصلا کار درست و اخلاقی نیست که صحبت از حضور من در تورین مطرح شود. من از حضور در تاتنهام خیلی خوشحال هستم و دوست دارم کارم را در این تیم جلو ببرم. تازه ابتدای فصل است و هر اتفاقی می‌تواند در ادامه برای تیم‌ها رخ دهد.

یوونتوس پس از هفت بازی با ده امتیاز در رده هشتم لیگ برتر ایتالیا قرار دارد و هم‌چنین در دو بازی اول گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن و بنفیکا لیسبون شکست خورد. نام کونته، سرمربی پیشین تیم ملی ایتالیا که بین سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۲ به عنوان سرمربی یوونتوس فعالیت می‌کرد به عنوان جدی‌ترین گزینه برای جانشینی آلگری مطرح است.کونته از سال ۲۰۲۱ سرمربی تاتنهام هاتسپر است و در حال حاضر با این تیم لندنی در رتبه سوم جدول رده‌بندی قرار دارد.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها