به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۲۷
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۰۸ ساعت ۱۷:۲۴
کد مطلب : ۳۶۱۰۹۲

روسیه قهرمان سابق بوکس را به ارتش فراخواند

روسیه قهرمان سابق بوکس  را به ارتش فراخواند
گروه بین الملل:  قهرمان سابق بوکس جهان و معاون کنونی پارلمان روسیه "دوما" پس از فرمان بسیج عمومی پوتین، به ارتش فراخوانده شد. نیکلای والویف گفت: برای دفاع از میهن خود آماده است.
این  بوکسور سابق روسیه که دو بار قهرمان سنگین‌وزن بوکس جهان بود اعلام کرده است که برای پیوستن به ارتش نامه دریافت کرده است.
وی که در دومای روسیه نماینده است حتی قبل از فرمان پوتین برای بسیج عمومی ۳۰۰ هزار نیروی ذخیره خواهان  پیوستن به ارتش بوده است. قهرمان سابق بوکس جهان گفته است که او یک میهن‌پرست است.والویف نامه ارتش را در کانال تلگرام خود منتشر کرد. در این نامه از او خواسته شده است تا ۱۵ سپتامبر برای خدمت سربازی در سن‌پترزبورگ حاضر شود.
این نماینده پارلمان روسیه گفته است که به اداره ثبت‌نام سربازی مراجعه خواهد کرد. با این حال مشخص نیست که آیا او در جنگ اوکراین نیز حضور خواهد یافت یا نه؟
والويف با قد دو متر و۱۳ سانتيمتر و وزن ۱۴۸ كيلوگرم سنگين‌ترين بوکسور جهان در دسته سنگين‌وزن به شمار می‌رود. او  در سال ۲۰۱۱ به نمایندگی در دومای دولتی روسیه انتخاب شد و یک سال بعد به مشت‌زنی حرفه‌ای خود پایان داد.والویف عضو حزب "روسیه متحد" پوتین است. این حزب اکثریت قاطع در پارلمان روسیه را در اختیار دارد.
احضار والویف به ارتش به این خاطر است که پوتین به دنبال شکست‌های نیروهای خود با صدور فرمانی، بسیج ۳۰۰ هزار نیروی ذخیره ارتش را به منظور اعزام به جبهه‌های جنگ اوکراین اعلام کرد.
ده‌ها هزار نفر پس از صدور این فرمان پوتین به گرجستان، فنلاند، مغلولستان و ترکیه فرار کردند.


 
برچسب ها: روسیه
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها