کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ادعای جالب ایلان ماسک درباره سایبرتراک

8 مهر 1401 ساعت 18:15


گروه علمی: ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، در توییتر جزئیات جدیدی را در مورد «سایبرتراک» (Cybertruck) به اشتراک گذاشت. ماسک در توییتی اعلام کرد که این وانت به اندازه کافی ضد آب خواهد بود تا به طور خلاصه به عنوان یک قایق عمل کند.این اولین باری نیست که ماسک در مورد قابلیت‌های آبی سایبرتراک توییت می‌کند. در آوریل ۲۰۲۰، ماسک در این سایت رسانه اجتماعی نوشته بود که این خودرو برای مدتی شناور خواهد بود. اما تمایلات آب‌دوست ماسک حتی به عقب‌تر برمی‌گردد، زمانی که او پست کرد که مدل S همچنین می‌تواند برای «مدت کوتاهی» به یک قایق تبدیل شود، اما این چیزی بود که شرکت به هیچ‌کس توصیه نمی‌کرد آن را انجام دهد.

ماسک اکنون می گوید که سایبرتراک می‌تواند از رودخانه‌ها، دریاچه‌ها و دریاهایی که خیلی متلاطم نیستند عبور کند. با این حال، مشخص نیست که چگونه عبور از چیزی به اندازه یک دریا با بخش اول توییت او انجام می‌شود. «به اندازه کافی ضد آب»  کلماتی هستند که اغلب با کشتی‌ها می‌توانند مرتبط باشند.تسلا، سایبرتراک را در نوامبر ۲۰۱۹ معرفی کرد و جهان را با وانتی مثلثی شکل با لبه‌های تیز و شیشه‌ای که در حین رونمایی شکسته شد، معرفی کرد.این خودروساز نسخه به‌روز شده وانت را در اوایل سال جاری عرضه کرد که تغییرات و بهبودهای متعددی را نشان می‌داد. به‌عنوان مثال، تسلا شیشه عقب را به صورت الکترونیکی قابل جمع شدن کرد.

قرار بود این کامیون در اواخر سال ۲۰۲۱ وارد مرحله تولید شود، اما این ضرب‌الاجل بدون خروج حتی یک وانت سایبرتراک از خط تولید گذشت و تا اواخر سال ۲۰۲۲ به تعویق افتاد، اما این اتفاق نیز به طور مشخص نخواهد افتاد. در عوض، قرار است تولید در اوایل سال ۲۰۲۳ آغاز شود. در عین حال، برنامه این است که دوربین‌های دید جانبی تغییر داده شوند.


کد مطلب: 361112

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/361112/ادعای-جالب-ایلان-ماسک-درباره-سایبرتراک

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir