به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۰۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ ساعت ۰۰:۰۴
کد مطلب : ۳۶۱۱۳۲

بدهی هنگفت بارسا به سیتی برای انتقال تورس

گروه ورزشی: رادیو کاتالونیا اعلام کرد که باشگاه بارسلونا برای انتقال فران تورس همچنان مبلغ قابل توجهی به منچسترسیتی بدهکار است.
بدهی هنگفت بارسا به سیتی برای انتقال تورس
باشگاه بارسلونا که در یک سال اخیر با مشکلات مالی قابل توجهی دست و پنجه نرم کرده است، در تابستان گذشته با فعال کردن چندین اهرم اقتصادی از جمله فروش حق پخش تلویزیونی، کمی از بحران فاصله گرفت. در چنین شرایطی آنها در زمستان سال گذشته با انتقالی 55 میلیون یورویی، فران تورس را از سیتی به خدمت گرفتند. 
بهبود شرایط بارسا در این تابستان باعث شد تا آنها بازیکنانی مانند روبرت لواندوفسکی، رافینیا و ژول کنده را به خدمت بگیرند اما اکنون رادیو کاتالونیا ادعا کرد که باشگاه بارسلونا برای انتقال تورس همچنان 52 میلیون یورو به سیتی بدهکار است.

در واقع این باشگاه علی رغم ریخت و پاشی که در این تابستان انجام داد، توان مالی پرداخت مبلغ انتقال تورس را نداشت و آن را به فصول آینده موکول کرد. این در حالی است که تورس در این فصل هنوز نتوانسته در ترکیب بارسا تاثیرگذار ظاهر شود و در دیدارهای لالیگا گل یا پاس گلی ثبت نکرده است.
تورس در تابستان 2020 از والنسیا به سیتی پیوست و در 28 بازی برای این تیم، تنها 9 گل به ثمر رساند و در اتحاد هم نتوانست جای ثابتی در ترکیب تیم پپ گواردیولا پیدا کند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها