به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۵۲
 
۶
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ ساعت ۱۰:۵۵
کد مطلب : ۳۶۱۱۷۶

همسر ستاره تیم ملی فوتبال کشف حجاب کرد

همسر ستاره تیم ملی فوتبال کشف حجاب کرد
گروه ورزشی: عکس بی حجاب منتشر شده از یاسمن فرمانی همسر علی قلی زاده در کنار او در اینستاگرام مورد بحث کاربران قرار گرفته و حضور او در لیست تیم ملی ایران برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را در هاله ای از ابهام برده.
اخیرا تصویری از یاسمن فرمانی همسر علی قلیزاده در اینستاگرام منتشر شده که نشان می دهد همسر این بازیکن تیم ملی کشف حجاب کرده است.

یاسمن فرمانی - زاده ۲۳ بهمن ۱۳۷۳ فوتبالیست ایرانی است که در باشگاه شارلوا در سوپرلیگ زنان بلژیک و تیم ملی زنان ایران در پست هافبک بازی می‌کند.باید دید در شرایط موجود که بسیاری از چهره های مشهور به بهانه آنچه حمایت از مهسا امینی عنوان شده کشف حجاب کرده اند و با واکنش مسئولان مربوطه مواجه شدند؛ نام علی قلی زاده نیز به خاطر این اقدام همسرش از لیست تیم ملی ایران برای جام جهانی ۲۰۲۲ خط می خورد یا خیر؟

۱۴۰۱/۰۷/۰۹ ۱۳:۰۹
درد وبلای هر جفتشون بخور سرحسن عباسی ضحاک (398346)
۱۴۰۱/۰۷/۰۹ ۱۳:۵۹
خبر مرگتون ای بهارنیوزی ها که هیچ خبر خوبی از ایران هیچ وقت مخابره نمی کنید، همه اش اخبار سیاه از ایران، یعنی تو ایران هیچ خبر خوبی وجود نداره، واقعا براتون متاسفم ، به خاطر این نحوه خبررسانی یه کم از خدا بترسید، مثلا فقط اخبار سلبریتی هایی رو پوشش دادید که از اغتشاشات دفاع کردن ولی دریغ از نشر نظرِ یه سلبریتی که از اغتشاشات برائت جست ، به طور مثال آقای مهدی فخیم زاده، مهران رجبی، محمد اصفهانی، وحید امیری و ...از خودتون خجالت بکشید بهارنیوزی ها (398352)
۱۴۰۱/۰۷/۱۰ ۰۱:۰۱
سلبریتی ها و مردمی که نظر شبیه به شما رو دارن صدا و سیما رو دارن که پشت سر هم ازشون حمایت میکنه اما جناح مخالف بغیر از سایتها و روزنامه ها جناح خودشون رسانه دیگری ندارن.
الکی هم نفرین نکنین . نفرین کنید افرادی رو که ظاهری مسلمان اما باطنی شیطانی دارن. چه جناح چپ و چه جناح راست (398446)
۱۴۰۱/۰۷/۱۰ ۰۴:۴۱
کلّ حکومت ۳درصدی ها با همه امکانات رسانه ای و سیاسی و نظامی و مالی حامی این ها هستند، باز هم کمشان است و می گویند بقیه هم که اکثریت جامعه را تشکیل می دهند باید به خواسته های ما عمل کنند وگرنه حق زندگی در ایران و اصلاً حق حیات را ندارند و باید سر به نیست شوند!
تازه، وقتی هم که طرف به هردلیلی مهاجرت می کند، باز می گویند حق ندارد در سرزمینی دیگر درباره وطنش و هم میهنانش نظری مخالف نظر ما و آنچه حکومت دیکته می کند، بدهد!
گویا ایران ارثیۀ پدریشان است و ایرانی ها هم بردۀ آنان! (398462)
۱۴۰۱/۰۷/۱۰ ۰۴:۲۴
از اون اخبار خوب، دوتاشو بگو تا ما هم حال کنیم. البته می دونیم که دروغ در این مملکت نه مالیات و عوارض داره و نه کنتور میندازه. تازه دروغایی که به نفع حکومته، به خاطرش پاداش و دستمزد هم از جانب از ما بهتران به حسابت واریز می شه؛ ولی شرف، وجدان و انسانیتو باید ببوسی بذاری کنار!
اینایی که نام بردی یا واقعاً از واقعیات بیخبرند یا مغرض و جهت دار موضعگیری می کنند و تعدادشان در برابر جمعیت ایرانیان منتقد و معترض حق طلب و آزاده و آزادیخواه و میهن پرست از تعداد انگشتان دو دست بیشتر نیست (398457)
پيمان
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۷/۱۰ ۱۲:۰۱
امان از شما اقليت مطلق همه كاره (398508)
۱۴۰۱/۰۷/۱۰ ۱۴:۴۴
بهار نیوز حالت خوبه این چه کامنت های که تایید میکنی آدم به عقلتون شک میکنه (398527)
۱۴۰۱/۰۷/۰۹ ۱۴:۳۴
حالا شما هم با بازنشر این عکس آب به آسیاب تندروها بریزید.
ما نفهمیدیم شما کدوم وری هستید؟ (398355)
سروش
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۷/۱۰ ۰۴:۲۷
وظیفه رسانه و خبرگزاری، رساندن اخبار و اطلاعات به مردمه. در این سایت هم همه رقم خبر منتشر می شه
انعکاس ندادن یا ندیده گرفتن و منکرشدن واقعیات به معنای اتفاق نیفتادنشون نیست. خودفریبی محضه. در حکم مسکّن موقتی عمل می کنه ولی در درازمدت خودشو نشون می ده و ضربه رو به پنهانکاران و دروغگویان می زنه (398458)
۱۴۰۱/۰۷/۰۹ ۱۵:۲۴
آتش بیار معرکه نباشید
باید همه مردم راه مسالمت آمیز را پیش بگیرند (398362)
میترا افشاری
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۷/۱۰ ۰۴:۳۵
خود ملّت ایران اونقدر آگاه و بیدار و هشیار و حواس جمع و موقعیت شناس هست که بدونه چکار بکنه و چکار نکنه؟!
هیچکس حق نداره و در حدّ و اندازه ای نیست که "باید" و "نباید"ها رو به ایرانیان با بیش از هفت هزارسال سابقه فرهنگ، تمدن، هنر، دانش و ادبیات یاد بده یا تحمیل کنه (398460)
۱۴۰۱/۰۷/۱۰ ۱۹:۴۷
با رانت پدر و مادرت رفتی آمریکا VPN بفروشی به مردم و الان از آمریکا برای مردم ایران پیغام میزاری!!؟ (398562)
ساعد
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۷/۰۹ ۱۵:۴۲
این ریخت و قیافه حجاب جدید هست (398365)
فرامرز
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۷/۱۰ ۰۴:۳۰
در خبر آمده که کشف حجاب کرده؛ پس "حجاب جدید" اصطلاح نادرست و نسنجیده ایه
ضمناً انتخاب ریخت و قیافه هیچکس به دیگران مربوط نیست. نه ریخت و قیافه تو به من ربطی داره و نه ریخت و قیافه من به تو. (398459)
۱۴۰۱/۰۷/۰۹ ۲۰:۳۱
ایران برای همه ایرانیان؟
ایران برای اصولگراها؟
؟؟ (398407)
۱۴۰۱/۰۷/۲۳ ۰۸:۵۹
ایران برای همه ایرانیان باشرف بدون قدرت طلبان متظاهر به دین و قاتلان و دست اندرکارانشان (400270)
۱۴۰۱/۰۷/۰۹ ۲۲:۴۳
انصافا سايتي هستيد كه به نظرات مخاطبين هيچ توجهي نداريد . تعجب است چقدر دوست داريد بگرديد عكس زنان و دختران مردم را كه روسري ندارند پيدا كنيد و به نام كشف حجاب بر اين آتش شرايط دوقطبي بدي كه در كشور حاكم شده است بنزين بريزيد .
دست برداريد خب . به شما و جامعه چه ربطي داره كه فلان زن مردم روسري نداره . اگر فكر مي كنيد با اين انعكاس ، شرايط را آماده پذيرش واقعيت مي كنيد اشتباه مي فرماييد . فقط داريد برخي متحجران را تحريك مي كنيد . (398435)
۱۴۰۱/۰۷/۱۱ ۰۰:۲۱
اگه این مملکت بشه مثل افغانستان وعراق و سوریه تنها کسانی که تاوان سختی میدهند قشر ضعیف جامعه هستن این فوتبالیستا وبازیگرا وهمه ثروتمندان از ایران فرار میکنند مثل وقتی که عراق به ایران حمله کرد همه فرار کردن باز همین قشر ضعیف جامعه سبر بلای ایران شد (398592)
شهروند
Romania
۱۴۰۱/۰۷/۲۲ ۱۸:۰۶
ممنون از رسانه خوبتون. در جایی که تمام ایران فیلتر تک صدایان شده است بهار نیوز باورمند به نگاهی عقلانی است. در مدتی که نت قطع شده است من از بهار نیوز مطلب میخونم. عالی هستید. به بودن کنار ایرانیان ادامه دهید. (400168)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها