به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب : ۳۶۱۱۹۱

گواردیولا: باید برابر یونایتد بی‌نقص باشیم

گواردیولا: باید برابر یونایتد بی‌نقص باشیم
گروه ورزشی:سرمربی منچسترسیتی راه پیروزی تیمش را در داربی شهر منچستر بی‌نقص بازی کردن تیمش دانست. در حساس‌ترین دیدار هفته در لیگ برتر انگلیس فردا(یک‌شنبه) منچسترسیتی در خانه به دیدار منچستریونایتد می‌رود. پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی پیش از این دیدار درباره وضعیت بهترین گلزن تیمش گفت که ارلینگ هالند بر مشکلات مصدومیتی که در فصول اخیر داشته، غلبه کرده است و هم‌چنین از تصمیم باشگاه لیگ برتری مبنی بر اعزام فیزیوتراپ همراه با این مهاجم به اردوی تیم ملی نروژ دفاع کرد.
 
هالند که از بوروسیا دورتموند از بوندسلیگا به سیتی پیوست، فصل گذشته با مصدومیت عضله لگن دست و پنجه نرم کرد. او در هر هفت بازی لیگ سیتی در این فصل حضور داشته و ۱۱ گل به ثمر رسانده است.گواردیولا درباره حضور فیزیوتراپ سیتی در اردوی تیم ملی نروژ گفت: عجیب نیست. وقتی رویدادهایی مانند لیگ قهرمانان یا جام جهانی وجود دارد، بسیاری از فیزیوتراپیست‌ها با بازیکنان همراه می‌شوند. همیشه به باشگاه گفتم که مهم‌ترین بخش در تیم کادر تدارکات است. همه ارکان در تیم مهم هستند.

سیتی که در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ قرار دارد، یک‌شنبه میزبان یونایتد رده پنجمی است.پپ گواردیولا در ادامه صحبت‌هایش عنوان کرد که جان استونز مدافع منچسترسیتی ممکن است دو هفته دیگر به میدان برگردد و قطعا برای جام جهانی آماده خواهد بود. کالوین فیلیپس، هافبک منچسترسیتی نیز ممکن است پس از عمل جراحی شانه در جام جهانی باشد.

استونز پس از آسیب دیدگی همسترینگ مقابل آلمان از زمین خارج شد.سرمربی سیتی در پایان گفت: ما باید یک بازی بی‌نقص انجام دهیم. یونایتد در خط حمله و میانی کیفیت بالایی دارد و بازیکنان خوبی در این تیم هستند. من همیشه انتظار بهترین‌ها را از تیمم دارم. یونایتد تیمی است که آرسنال و لیورپول را شکست داده است و قطعا با عزم بالا بازی را شروع خواهد کرد.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها