به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۴:۱۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ ساعت ۱۴:۱۲
کد مطلب : ۳۶۱۲۴۹

در شرایطی که حال دل مردم کشورم خوب نیست نمی‌توان در مورد فوتبال صحبت کرد

در شرایطی که حال دل مردم کشورم خوب نیست نمی‌توان در مورد فوتبال صحبت کرد
گروه ورزشی:سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این که امیدوار است شرایطی که به وجود آمده هر چه سریعتر با آرامش همراه شود گفت: همه جوانانی که از دست دادیم بچه های این آب و خاک هستند.تیم فوتبال پرسپولیس در هفته هفتم ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه روز یکشنبه در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به مصاف تیم تراکتور می رود.
یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: «در مورد بازی حرف خاصی ندارم چرا که این روزها حال دل خوبی نداریم. در شرایطی که مردم حال دل خوبی ندارند فوتبال دیگر معنایی ندارد. نمی توانم زیادی در مورد بازی و مسابقه صحبت کنم. هم بدون تماشاگر است و هم در روزهایی هستیم که اکثریت مردم با توجه به اتفاقاتی که رخ داده ناراحت هستند.

امیدوارم بتوانیم خوب بازی کنیم تا حال دل مردم را خوب کنیم. در مورد مسائل فنی صحبت نمی کنم. عزادار افرادی هستیم که از دست مان رفتند چه نیروهای پلیس و چه جوانانی که از دست دادیم. همه بچه های ایران و بچه های این آب و خاک هستند. صحبت کردن در مورد فوتبال هیچ اهمیتی ندارد . امیدواریم این مشکلات هر چه زودتر برطرف شود و بتوانیم به روزها و حالت عادی زندگی برگردیم.»

او در مورد محرومیت از حضور تماشاگران گفت: «این بحث مدیریتی است اما هیچکس متوجه نشد که چرا این رای را دادند. ما در تبریز تماشاگر نداشتیم اما نمی دانم چرا این حکم را دادند.»سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد هماهنگی با کارلوس کی روش برای تیم ملی گفت: «هر کمکی از دست ما بربیاید این آمادگی را باشگاه پرسپولیس دارد که برای اردوها و مسائل دیگر کمک کنیم.»

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد یکی از افرادی که در مورد فوتبالیست ها و پوشش همسران آنها صحبت کرد هم گفت: باید در مورد این آدم معلوم الحال صحبت کنم که در مورد پوشش همسر من صحبت کرده است. ایشان در جایگاهی نیست که بخواهد غلط اضافه بکند و در مورد این مسائل صحبت کند. آخرین بارش باشد که در مورد فوتبالیست ها و همسران آنها صحبت می کند. وی در پایان تاکید کرد: این آقا باید حواسش جمع باشد. اگر بخواهد یک بار دیگر در مورد فوتبالیست ها صحبت کند اتفاقات بدی برایش رخ خواهد داد. به خاطر همین از او می خواهم که دیگر از این غلط ها نکند.
مرجع : مهر
برچسب ها: یحیی گل محمدی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها