به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۴۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۰۹ ساعت ۱۵:۳۴
کد مطلب : ۳۶۱۲۷۴

دردسر عجیب مرد ۲۷ساله برای پیدا کردن شغل

گروه عکس: یک مرد ۲۷ ساله چینی به خاطر اینکه شبیه ۱۲ ساله ها به نظر می ‌رسد از کار پیدا کردن ناامید شده و می ‌گوید همیشه در مصاحبه های کاری رد می ‌شود.
دردسر عجیب مرد ۲۷ساله برای پیدا کردن شغل
مائو شنگ ۲۷ ساله به دنبال این است که درآمد داشته باشد تا بتواند از خانواده ‌اش مراقبت کند اما تا به حال هیچ شانسی در این زمینه نداشته است. او معتقد است دلیل این موضوع این است که بسیار جوان‌ تر از آنچه هست به نظر می‌ رسد. برای همین مائو یک ویدیوی تیک تاکی ساخت تا ناامیدی ‌اش از این موضوع را نشان دهد.
خوشبختانه یک کارفرما این کلیپ را پس از به اشتراک گذاشته شدن توسط یک خبرگزاری محلی در دونگوان چین دید و حالا او بالاخره یک کار پیدا کرده است.
دردسر باورنکردنی مرد ۲۷ساله برای پیدا کردن شغل
بسیاری از نزدیکان مائو با این موضوع موافقند که به نظر می ‌رسد او ۱۰ سال هم سن نداشته باشد. اما خود او اصرار دارد ظاهر جوانش یک موهبت نیست، زیرا کارفرمایان هرگز سنش را باور نمی‌کنند و گمان می‌ کنند او یک مامور دولتی است و به آنها مراجعه کرده تا آنها را برای به کار گرفتن غیرقانونی کودکان و سواستفاده از آنها به دام بیندازد.
او در ویدیوی تیک تاکی اش توضیح داد که برای حمایت از پدرش که اخیرا سکته کرده به یک شغل نیاز دارد. مائو گفت با دوستش برای تقاضای کار به یک کارخانه رفت اما فقط دوستش توانست در آنجا استخدام شود.
دردسر باورنکردنی مرد ۲۷ساله برای پیدا کردن شغل
با وایرال شدن ویدیوی مائو در فضای مجازی حالا او یک سلبریتی محلی محسوب می ‌شود و به شهرت رسیده است. کارفرمایان خیلی زود با او تماس گرفتند و مائو حالا یک پیشنهاد شغلی را پذیرفته و امیدوار است بتواند به اندازه کافی درآمد داشته باشد تا از پدرش مراقبت کند.
در داستان عجیب دیگری یک زن گفت به خاطر حضور به موقع در محل کار و ترک آنجا هنگام پایان شیفتش از کار اخراج شد؛ زیرا رئیسش این کار را حداقلی دانست. این زن با به اشتراک گذاشتن داستانش به صورت ناشناس گفت رئیسش از او انتظار داشت در شیفت‌های خاصی تا هشت ساعت اضافه کاری کند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها