به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ ساعت ۰۱:۳۷
کد مطلب : ۳۶۱۳۴۱

عکس خوش‌گذرانی ستاره فوتبال کار دستش داد

گروه ورزشی: آنخل دی‌ماریا، ستاره آرژانتینی یوونتوس، شایعات در مورد خوش‌گذرانی و بی اهمیتی به این تیم را تکذیب کرد.
عکس خوش‌گذرانی ستاره فوتبال کار دستش داد
اخیرا عکسی از آنخل دی‌ماریا در یک استخر در کنار برخی بازیکنان سابق و فعلی یوونتوس مانند الکس ساندرو، پائولو دیبالا، دانیلو، پل پوگبا و آرتور منتشر شده و برای این ستاره آرژانتینی حاشیه ساز شده است. آنخل دی‌ماریا که شروعی فوق العاده در یوونتوس داشت، در ادامه مصدوم و بعد هم محروم شد و برخی اخبار حاکی از آن است که او و چند ستاره آرژانتینی دیگر، تا پیش از جام جهانی با تمام وجود در تیم های باشگاهی خود بازی نمی کنند.
البته دی‌ماریا اخیرا این خبر را تکذیب کرده و امروز نیز در صفحه خود نوشت این تصویر بیانگر میزان صمیمیت آنها در باشگاه یوونتوس است. آنخل دی‌ماریا دو هفته قبل و به دلیل اخراج در دیدار مقابل مونزا، دو جلسه از همراهی تیمش محروم شد و نمی تواند فعلا در ترکیب بیانکونری به میدان برود.
آنخل دی‌ماریا در صفحه خود نوشت: "این عکس به روز چهارم یا پنجم بعد از انتقال من به یوونتوس برمی گردد. خب، در این عکس به نظر می رسید من چهار یا پنج سال در این باشگاه بازی کرده و با دیگر بازیکنان رابطه ای صمیمی دارم.  این عکس نشان می دهد که یوونتوس چه معنایی دارد و مانند یک خانواده بزرگ است. برای من رسیدن به اینجا بسیار بود و از همان روز اول احساس می کنم در خانه خودم هستم."
 
عکس خوش‌گذرانی ستاره فوتبال کار دستش داد
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها