به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۸:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ ساعت ۱۰:۱۷
کد مطلب : ۳۶۱۳۷۱

جمعیت ایثارگران: اموال سلبریتی‌ها مصادره شود!

جمعیت ایثارگران: اموال سلبریتی‌ها مصادره شود!
گروه سیاسی: فارس نوشت: جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با انتشار بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن حوادث اخیر، خواستار برخورد قاطع با «سلبریتی‌های خودفروخته» شد و نوشت: جهت جبران خساراتی که به مردم وارد شده، اموال سلبریتی‌ها مصادره و صرف جبران خسارات شود.
جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در واکنش به حوادث اخیر در کشور و سوءاستفاده برخی سلبریتی‌ها از این آشوب‌ها، بیانیه‌ای صادر کرد.
در این بیانیه ضمن تسلیت و همدردی با خانواده مرحومه مهسا امینی و مردم انقلابی و شهیدپرور سقز آمده است: از مدت‌ها قبل با رصد نمودن تحولات عرصه‌های بین‌المللی، منطقه‌ای و داخلی مخصوصاً در حوزه‌های سیاسی و اجتماعی، مواضع کلیه جریانات را مورد ارزیابی قرار داده و ارزیابی ما این است که دشمنان ملت ایران و نظام مقدس، اقداماتی در چارچوب اختلاف‌افکنی قومی و گسست در حاکمیت دنبال می‌شود؛ ترفند جدید آن‌ها ایجاد اختلال در نظام اجتماعی کشور با حاشیه راندن حماسه راهپیمایی باشکوه اربعین است و در این بین عواملی که همه هستی خود را از ایران اسلامی دارند به این آتش می‌دمند.
جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در بیانیه خود خواستار برخورد قاطع با «سلبریتی‌های خودفروخته» شد و افزود: از روسای محترم سه قوه به ویژه قوه قضائیه خواستار برخورد شدید با سلبریتی‌ها و مدیران و تحت امر در آوردن و صیانت ازدیتابیس (Database) تمام ایرانیانی است که در اختیار این شرکت‌ها می‌باشد. همچنین پیشنهاد می‌شود به جهت کنترل بیشتر و جلوگیری از حوادث احتمالی به جای واگذاری سهام آن‌ها به شرکت‌های خارجی، بخش زیادی از سهام آن‌ها را شرکت‌های دولتی یا تحت نظر حاکمیت در اختیار گیرند.
این بیانیه در پایان می‌افزاید: بهتر است جهت جبران خساراتی که به بیت‌المال و مردم فهیم ایران اسلامی وارد شده است، اموال سلبریتی‌ها و این شرکت‌ها مصادره شده و از این محل صرف جبران این خسارات گردد. امید است هرچه سریع‌تر ضمن توبه به درگاه الهی، از محضر امام خامنه‌ای طلب بخشش نموده و به دامان ملت بزرگ ایران بازگردند.

 
برچسب ها: مهسا امینی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها