به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۹:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۱۰ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب : ۳۶۱۴۰۷

افزایش سفرهای غیرقانونی به آلمان

افزایش سفرهای غیرقانونی به آلمان
گروه بین الملل: شمار افرادی که به طور قاچاق و غیرقانونی وارد آلمان می‌شوند در ماه‌های اخیر به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. در سال جاری به طور کلی ۵۶ هزار و ۸۰۰ مورد سفر غیرقانونی در مرزهای آلمان ثبت شده است.
روزنامه "راینیشه پست"، با استناد به داده‌های پلیس فدرال آلمان گزارش داده است که از ابتدای سال ۲۰۲۲ تا اوخر سپتامبر تنها در یک گذرگاه مرزی آلمان با جمهوری چک ۱۱ هزار و ۸۲۷  مورد ورود غیرقانونی افراد به این کشور ثبت شده است.در حالی‌که سال ۲۰۲۱ در مجموع چهار هزار و ۲۰۰ مورد سفر غیرقانونی در این مرز گزارش شده بود.
سخنگوی پلیس فدرال به روزنامه راینیشه پست گفته است که تنها در ماه‌های اوت و سپتامبر ۲۰۲۲ بیش از شش هزار و ۵۰۰ مورد سفر افراد به صورت غیرقانونی به آلمان گزارش شده است.
به گفته سخنگوی پلیس فدرال آلمان در سال جاری حدود ۵۶ هزار و ۸۰۰ مورد ورود افراد به صورت غیرقانونی در مرزهای آلمان ثبت شده است.طبق داده‌های دولت آلمان در سال ۲۰۲۰ این رقم ۳۵ هزار و ۵۰۰ نفر بوده بوده است.این روزنامه به نقل از پلیس فدرال نوشته است ثبت سفرهای غیرمجاز به ویژه در مرزهای شرقی و جنوبی آلمان ( سوئیس، اتریش، جمهوری چک و لهستان) در سال جاری قابل توجه است.این مقام پلیس همچنین گفته است به طور متوسط روزانه بیش از ۴۰۰ نفر به صورت غیرقانونی وارد آلمان شده‌اند.


 
برچسب ها: آلمان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها