کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جای طاهری بودم ساپینتو را ادب می‌کردم

11 مهر 1401 ساعت 12:01


گروه ورزشی:پیشکسوت استقلال نسبت به رفتار ساپینتو در کنار زمین واکنش تندی را داشت.به گزارش ایلنا، حسن روشن پیشکسوت فوتبال استقلال در خصوص رفتار ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال در دیدار مقابل گل گهر سیرجان اظهار داشت: من بازی را ندیدم اواخر بازی بود که می خواستم بازی را از تلفن همراهم مشاهده کنم دیدم همه دارند با هم دعوا می کنند یک لحظه فکر کردم پنالتی به نفع گل گهر سیرجان اعلام شده است .

 
وی ادامه داد: من اوایل فصل گفتم اینجا ایران است و این مربی باید رفتارش را کنترل کند آن موقع همه فکر کردند من با ایشان موضع دارم و الان بعد از گذشت چند هفته همه به حرفم رسیدند. اینجا استقلال است و مال مردم و باید رفتارت را کنترل کنی.روشن تصریح کرد: سرمربی استقلال احیانا فکر نکند اینجا سیرک است و او دلقک. این ها همه شاگردهای کی روش هستند و این برای استقلال خیلی بد است که سرمربی اش چنین رفتاری را انجام می دهد.
 
پیشکسوت استقلال افزود: بنده خدا بیژن طاهری بسیار با حیا است  که این مربی را تحمل می کند اگر من جای سرپرست استقلال بودم طوری را این مربی را ادب می کردم که یادگاری برایش بماند.روشن تصریح کرد: این مربی ها یک سری مربی های رده پایینی هستند که پایشان در فوتبال ایران باز شده است هر کاری دلشان می خواهد انجام می دهند . یک بار به معاون فرهنگی  آجورلو گفتم پیشکسوتان را سر تمرین استقلال ببرید و همین باعث می شود که هم بازیکنان جدید احترام را پیشکسوتان را بیشتر داشته باشند و این که مربیان بدانند که این تیم بازیکنان بزرگی در قدیم داشته است. البته شنیده ام که آجورلو یکبار تذکر به ساپینتو داده است .اینگونه مربی ها نتیجه هم نگیرند پولشان را کامل می گیرند سوار هواپیما می شوند و از ایران می روند برایشان هم غصه هوادارها مهم نیست.
 
روشن خاطرنشان کرد: یکبار خسرو حیدری به من زنگ زد و از من برای حضور در کادر مربیگری استقلال رخصت گرفت به او گفتم تو پسر بسیار با ادب و با شخصیتی هستی و اگر می خواهی فقط گناهان سایر مربیان را در کادر فنی به گردن بگیری هیچ وقت این پیشنهاد را قبول نکن. تو باید دخالت کنی و نظرت را بگویی در غیر این صورت حضورت آنجا بدرد نمی خورد.


کد مطلب: 361575

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/361575/جای-طاهری-بودم-ساپینتو-ادب-می-کردم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir