به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ ساعت ۱۲:۳۱
کد مطلب : ۳۶۱۵۹۰

گل‌محمدی:شرایط قبل از بازی نرمال نبود

گل‌محمدی:شرایط قبل از بازی نرمال نبود
گروه ورزشی:سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه شرایط تیمش قبل از بازی با تراکتور نرمال نبوده است، گفت: آنقدر ذهن بازیکنانم ناآرام و مشوش بود که شاید اگر چند پنالتی دیگر هم می‌زدیم گل نمی‌شد.
یحیی گل محمدی پس از پیروزی یک بر صفر تراکتور مقابل پرسپولیس در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال گفت: شرایط قبل از بازی نرمال نبود و آمادگی ذهنی خوبی برای این مسابقه نداشتیم که نمی‌توانم درباره دلایلش در اینجا صحبت کنم.
 
او ادامه داد: تا الان ندیده بودم یک تیم اینقدر بدون تمرکز بازی کند، ولی از طرفی هم خوشحالم با بازیکنانی کار می‌کنم که شرف و مردانگی خود را نشان دادند. باعث افتخارم است که با آن‌ها کار می‌کنم و به تک تک بازیکنان افتخار می‌کنم.
 
سرمربی پرسپولیس با تبریک برد تراکتور به هواداران حریف تاکید کرد: تبریک می‌گویم به تراکتور که بازی خوبی را ارائه دادند و حقشان برد بود. آن‌ها شاید می‌توانستند گل‌های بیشتری بزنند. درباره بازی صحبتی ندارم و شما هم زحمت بکشید درباره بازی سوال نکنید.

گل محمدی درباره پنالتی زدن مهدی ترابی و از دست رفتن این پنالتی و اینکه چرا یورگن لوکادیا به جای ترابی پشت توپ نرفت، اظهار داشت: پنالتی‌زدن بستگی به شرایط روحی و روانی بازیکن دارد. در آن مسابقه قبل لوکادیا زد و امروز هم مهدی پشت پنالتی رفت. هر دو بازیکن خوب پنالتی می‌زنند، اما بازیکنان اینقدر ذهن مشوش و ناآرامی داشتند که شاید اگر چند پنالتی دیگر هم می‌زدیم گل نمی‌شد.
مرجع : فرارو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها