کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اصولی: ویتنام از مدعیان آسیا است

11 مهر 1401 ساعت 13:50


گروه ورزشی:رئیس کمیته فوتسال گفت: تیم ما با وجود جوان‌گرایی انجام شده اقتدار خود را در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا نشان داد.اصولی: با وجود جوان‌گرایی اقتدار فوتسال ایران را نشان دادیم/ ویتنام از مدعیان آسیا است سید احسان اصولی در مورد عملکرد خوب تیم ملی فوتسال کشورمان در مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: تیم فوتسال ما که با ترکیبی از جوانان و نسل جدید فوتسال کشورمان به مصاف حریفانش می‌رود، با اقتدار بسیار خوبی در هر سه مسابقه برنده شد. روز گذشته سایت رسمی AFC توصیف و تعریف بسیار خوبی از اقتدار و صعود مقتدرانه تیم ما داشت. تیم‌های فوتسال در آسیا و دنیا خیلی به هم نزدیک شده‌اند و کشورها خودشان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تقویت، رشد، سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی کرده‌اند.

وی افزود: با توجه به پتانسیل‌هایی که در فوتسال کشورمان داریم، توانستیم نتایج و تجربه بسیار خوبی به دست آوریم. طبق نگاهی که وحید شمسایی و کادر فنی در بحث اداره تیم دارند، پشتوانه‌سازی و حضور جوان‌ها در دستور کار قرار گرفت. خدا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شکر این تجربه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در جام ملت‌های آسیا تاکنون با موفقیت پشت سر گذاشتیم.

رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: امیدوارم در مرحله حذفی نیز با دعای خیر رسانه‌ها و مردم مدافع عنوان قهرمانی باشیم. تیم ما بسیار پرقدرت، جوان، آماده و باانگیزه است و از ساعت 11:30 صبح سه شنبه به مصاف ویتنام می رود. تیمی که بسیار قوی و یکی از مدعیان آسیا است. به جز بازی‌های ایران که با تفاضل گل بسیار خوب برنده شدیم، اگر نتایج سایر گروه‌ها و تیم‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دنبال کنید می‌بینید از لحاظ گل‌های زده، تفاضل گل و امتیازها فاصله‌ها میلیمتری و نزدیک بوده است. 

اصولی در گفت‌وگو با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران، عنوان کرد: این موضوع نشان می‌دهد کشورها در این حوزه سرمایه‌گذاری کرده و توانسته‌اند سطح کیفی فوتسال خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ارتقا بدهند. همه تیم‌های حاضر در این دوره از قدرت بالایی برخوردار هستند. تحول جدی در آنها ایجاد شده و  امیدوارم با دعای خیر مردم سه شنبه هم از سد ویتنام عبور کرده و به مرحله بعدی برویم.


کد مطلب: 361628

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/361628/اصولی-ویتنام-مدعیان-آسیا

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir