به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ ساعت ۱۵:۱۸
کد مطلب : ۳۶۱۶۴۵

قیمت عسل طبیعی نجم + روش تشخیص و نحوه مشاوره و خرید محصول

گروه کسب و کار: قیمت عسل طبیعی زیاد است اما آیا هر عسلی که قیمت بالایی دارد نمایانگر یک محصول طبیعی یا ارگانیک می‌باشد ...
قیمت عسل طبیعی نجم + روش تشخیص و نحوه مشاوره و خرید محصول
 علاقه مشتریان به مصرف عسل و درآمد بالای این ماده غذایی دو عاملی هستند که بسیاری از افراد را مشتاق به زنبورداری و تولید عسل کرده است. در نگاه اول تعدد تولیدکنندگان امری مثبت به نظر می‌رسد، اما با بررسی دقیق‌تر متوجه تولید بیش از حد محصولات نامرغوب و بی کیفیت در بازار می‌شویم. در این شرایط یافتن فروشنده‌ای قابل اطمینان برای خرید عسل باکیفیت تنها یک طرف ماجرا می‌باشد. قیمت عسل طبیعی نیز چالش دیگری است که بسیاری از مشتریان با آن مواجه هستند. برای خرید عسل ارگانیک چه کاری باید انجام دهیم؟ در ادامه می‌خواهیم شما را از سردرگمی پیرامون خرید عسل طبیعی خارج کنیم.
مدیر فروش: آقای اسلامی نیا
تلفن تماس: 09352406980



عسل طبیعی چیست؟
عسل از دیرباز مهمان سفره‌های ما بوده است. این ماده غذایی با تمام فواید خود توانسته بازار کار مناسبی برای بسیاری از افراد ایجاد کند. امروزه تولیدات عسل تغذیه‌ای (غیرطبیعی) باعث شده تا بسیاری از مصرف کنندگان با نگرانی‌های زیادی جهت خرید این محصولات مواجه شوند. عسل طبیعی محصولی است که توسط زنبورها بدون دخالت زنبوردار تولید می‌شود. به عبارتی ساده اگر زنبور به طور مستقیم با تغذیه شهد گل اقدام به ساخت عسل کرده باشد، محصول نهایی کاملا طبیعی است.
مدیر فروش: آقای اسلامی نیا
تلفن تماس: 09352406980
 
با توجه به افزایش پروسه تولید و همچنین زحمات زیادی که در تولید این نوع عسل کشیده می‌شود، بدیهی است قیمت عسل دارویی نیز بیشتر باشد. در سمت مقابل بسیاری از زنبوردارها با دادن آب و شکر به زنبور تولید این ماده غذایی را تسریع می‌بخشند. چنین محصولاتی کیفیت کمتری داشته و قطعا با قیمت پایین‌ترین به فروش می‌رسند.

رابطه میان قیمت عسل و کیفیت آن
باورهای نادرستی در زمان خرید عسل طبیعی شکل گرفته است. بسیاری از افراد اعتقاد دارند قیمت بالا نشان دهنده عسلی باکیفیت است. بنابراین با شنیدن قیمت بالای فروشنده برای خرید ترغیب می‌شوند. به نظر شما این باور درست است؟
قطعا نه. جالب است بدانید قیمت بالای این ماده خوشمزه هیچ تضمینی برای کیفیت آن نیست. امروزه بسیاری از فروشنده‌ها با ارائه قیمت‌های بالا سعی می‌کنند، محصول بی کیفیت خود را به جای محصولات با کیفیت به فروش برسانند. حتما شنیده‌اید که می‌گویند: هیچ ماست فروشی نمی‌گوید ماست من ترش است. بنابراین در زمان خرید با دقت بیشتری محصول نهایی را انتخاب کنید. اما چگونه باید عسل خوب را از یک محصول نامرغوب تفکیک کنیم؟
مدیر فروش: آقای اسلامی نیا
تلفن تماس: 09352406980
 

 
نحوه تشخیص عسل طبیعی
تا به این جا متوجه شدید قیمت عسل طبیعی بالا است، اما هر عسلی که قیمت زیادی داشته باشد، حتما طبیعی نیست. پس چطور باید در بازار محصول طبیعی را از غیرطبیعی تشخیص دهیم. ابتدا اجازه دهید به باورهای غلط در میان مردم بپردازیم:
•    تشخیص عسل طبیعی با آتش زدن آن
•    تشخیص عسل طبیعی با سرعت انحلال در آب
•    تشخیص عسل طبیعی با توجه به رنگ آن
•    تشخیص عسل طبیعی با زرده تخم مرغ
•    ...

تمام روش‌های گفته شده در بالا یک باور غلط در میان مردم است. اگر به دنبال روشی برای تشخیص طبیعی یا غیر طبیعی بودن این ماده شگفت انگیز هستید، باید بدانید که هیچ راهکار ساده‌ای وجود ندارد. در واقع روش کاربردی تست مقداری از عسل به عنوان نمونه در آزمایشگاهی مجهز است. بنابراین تشخیص طبیعی یا غیر طبیعی بودن آن از عهده افراد معمولی خارج می‌باشد. شاید بپرسید پس چگونه باید یک محصول مناسب تهیه کنیم؟
بهترین راهکار برای خرید عسل چهل گیاه پیدا کردن فروشنده‌ای قابل اعتماد است. تنها در این صورت می‌توانید محصول خریداری شده را با خیالی آسوده مصرف کنید و از خواص شگفت انگیز این ماده غذایی لذت ببرید.
مدیر فروش: آقای اسلامی نیا
تلفن تماس: 09352406980
 
عوامل موثر بر قیمت عسل طبیعی
فرض کنید شما چند فروشنده قابل اطمینان پیدا کردید. به نظر شما قیمت عسل طبیعی در هر فروشگاهی یکسان می‌باشد؟ مطمئنا جواب منفی است. فاکتورهای زیادی در تعرفه نهایی محصول اثر گذار هستند. در واقع قیمت عسل ارگانیک بالاست، اما قیمت هر فروشنده‌ای با فروشنده دیگر متفاوت است. اجازه دهید چند فاکتور اصلی تعیین کننده قیمت را بررسی کنیم:
•    کیفیت: قرار نیست همه عسل‌های طبیعی بازار کیفیت یکسانی داشته باشند. به هر حال ممکن است درصد خلوص محصول یک فروشنده بیشتر باشد. یا حتی این امکان وجود دارد که یک فروشنده چند محصول ارگانیک را به صورت همزمان با کیفیت‌های متفاوت بفروشد. بنابراین کیفیت این ماده غذایی سهم زیادی در تعیین قیمت آن دارد.
•    نوع عسل: حتما می‌دانید که عسل‌های طبیعی از شهد گل‌های مختلف گرفته می‌شوند. به طور معمول عسل‌های تک گل قیمت بالاتری نسبت به عسل چند گل خواهند داشت، چرا که به نسبت کمتری تولید می‌شوند. به عنوان مثال عسل گیاه آویشن قیمت بیشتری دارد. در مقابل عسل چهل گیاه نسبت به باقی محصولات طبیعی ارزان‌تر است.
•    محل تولید: جالب است بدانید گاهی اوقات محل تولید انواع عسل در قیمت نهایی آن تاثیر می‌گذارد. محصول نهایی ساخت کدام کوه است؟ در کدام منطقه تولید شده است؟ جزو محصولات وارداتی است یا در داخل ایران تولید شده؟ پاسخ به این سوالات همگی می‌توانند قیمت محصول را برای مصرف کننده مشخص کنند.
•    بسته بندی: کافی است گشت و گذاری در یکی از فروشگاه‌های حضوری یا اینترنتی بزنید. اگر به قسمت یا دسته عسل‌ها مراجعه کنید، متوجه می‌شوید این محصولات در بسته بندی‌های مختلفی عرضه می‌شوند. عسل با بسته بندی شیشه‌ای، پلاستیکی، فلزی و یا حتی کاغذی. نوع بسته بندی هم می‌تواند تعیین کننده قیمت محصول باشد.


مدیر فروش: آقای اسلامی نیا
تلفن تماس: 09352406980
 
خرید عسل طبیعی از فروشگاه رایا ارگانیک
چه از طرفداران عسل باشید و چه گاهی اوقات این ماده غذایی را به سبد خرید خود اضافه کنید، هیچ تفاوتی ندارد. خرید محصول ارگانیک که کیفیت بالایی داشته باشد، به علاوه مناسب بودن قیمت عسل طبیعی روی خرید شما تاثیر زیادی می‌گذارند. همانطور که گفته تشخیص عسل طبیعی امر سختی است. با توجه به وجود محصولات بی‌کیفیت و اسرار فروشنده‌ها به فروش کالای غیرطبیعی به جای طبیعی، بهتر است یک فروشگاه قابل اعتماد برای خرید محصولات ارگانیک و طبیعی پیدا کنید.
 
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها