به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۹:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ ساعت ۱۵:۳۹
کد مطلب : ۳۶۱۶۵۰
پیتر اشمایکل:

هالند ترکیبی از رونالدو و زلاتان است

گروه ورزشی: پیتر اشمایکل، دروازه‌بان سابق منچسترسیتی، از درخشش ارلینگ هالند در ترکیب این تیم تمجید کرد.
هالند ترکیبی از رونالدو و زلاتان است
منچسترسیتی روز گذشته به مصاف منچستریونایتد رفت و موفق شد با نتیجه 3-6 برابر این تیم پیروز شود. 
هالند بار دیگر مانند دیدارهای گذشته سیتی از ابتدای فصل تا به حال ستاره بی‌چون‌وچرای این بازی بود و موفق شد هت تریک دیگری را به نام خودش به ثبت برساند تا نقش مهمی را در پیروزی تیمش ایفا کرده باشد. 
این سه گل باعث شد که او تعداد گل‌های زده‌اش از آغاز فصل 23-2022 تا هفته نهم را به 14 گل برساند و رکوردهای بسیاری را در طول این مدت به نام خودش ثبت کرده باشد. 
اشمایکل که سابقه بازی در ترکیب هر دو تیم شهر منچستر را دارد پس از پایان این بازی به بی‌بی‌سی اسپورت گفت:«مهم‌ترین ویژگی هر مهاجم این است که صبور باشد. من برابر بعضی از بهترین مهاجمان دنیا بازی کرده‌ام و وقتی آنها غیب می‌شوند، زمانی است که باید نگران شوید. کریستیانو رونالدوها و فیلیپو اینزاگی‌ها در دنیای فوتبال به این شکل هستند. آنها غیب می‌شوند و ناگهان فرصتی پیدا می‌کنند.»

او با اشاره به ویژگی‌های هالند اضافه کرد:« وقتی شما به او نگاه می‌کنید، بازیکنان متفاوتی را می‌بینید. او گلزنی شبیه به زلاتان ابراهیموویچ و در عین حال رونالدو است. می‌توان بازیکنان درجه یکی را در وجود او دید. به همین دلیل است که او بسیار خطرناک به نظر می‌رسد. او این فرصت را دارد که تمامی این ویژگی‌ها را به صورت یک جا داشته باشد.»
برچسب ها: ارلینگ هالند
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها