به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۵۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ ساعت ۱۰:۱۶
کد مطلب : ۳۶۱۷۳۷

گران‌ترین خودرو تسلا چه ویژگی‌هایی دارد؟

گران‌ترین خودرو تسلا چه ویژگی‌هایی دارد؟
گروه اقتصادی:تسلا رودستر مدل ۲۰۲۳ با قیمتی بالغ بر ۲۰۰ هزار دلار یکی از گران‌ترین‌ خودروهای تسلا است.
تولید نسل دوم تسلا رودستر مجدداً تا سال ۲۰۲۳ به تعویق افتاد و یک سال دیگر به انتظار بین رونمایی اولیه از خودروی اسپرت برقی و تاریخ عرضه افزود.

مدل جدید که در ابتدا قرار بود در سال ۲۰۲۱ بازگردد، هنوز وارد بازار نشده است. نسل دوم رودستر با افزودن دو صندلی عقب کوچک، برد رانندگی بسیار بیشتر و عملکرد بسیار بالاتر، بهترین مدل قبلی خود است. مدیر عامل تسلا، ایلان ماسک، زمانی که کانسپت رودستر در سال ۲۰۱۷ رونمایی شد، از سرعت ۱.۹ ثانیه ۶۰ مایل در ساعت و حداکثر سرعت ۲۵۰ مایل در ساعت به خود می بالید، ارقامی که ما بسیار امیدواریم زمانی که این خودروی اسپرت بالاخره وارد بازار شود، صحت داشته باشند.

مانند مدل S Plaid ، شاسی رودستر شامل دو موتور الکتریکی در محور عقب و یک موتور در محور جلو خواهد بود و گشتاور ترکیبی آنها ۱۰۰۰۰ نیوتن متر است. تسلا همچنین ادعا می کند که پرچمدار جدید EV خود یک مایل را در ۸.۸ ثانیه طی می کند و این اولین خودروی تولیدی است که از سد نه ثانیه ای عبور می کند.
 

با این حال ، رودستر با سرعت بیش از حد واقعی طراحی شده است. موتورها از باتری ۲۰۰ کیلووات ساعتی تغذیه می کنند که تقریباً دو برابر باتری خودروهای برقی موجود در بازار است. تسلا می گوید این دستگاه حداکثر مسافت ۶۲۰ مایل را ارائه می دهد.
 
همانطور که از نامش مشخص است ، رودستر دارای سقف قابل تبدیل است. با این حال ، به جای خرید یک صفحه الکتریکی ، به خریداران یک صفحه شیشه ای قابل جدا شدن دستی برای وسط سقف ابرخودرو پیشنهاد می شود که در صندوق عقب خودرو قرار گرفته است. تسلا هنوز به طور رسمی نمای داخلی خودرو را فاش نکرده است.
تسلا ادعا می کند که رودستر پایه را با قیمت ۲۰۰۰۰۰ دلار و نسخه محدود Founders Series را با قیمت ۵۰۰۰۰ دلار عرضه خواهد کرد.
برچسب ها: تسلا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها