به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ ساعت ۱۲:۲۲
کد مطلب : ۳۶۱۷۸۶

بارانی شدن ۷استان در آخر هفته

بارانی شدن ۷استان در آخر هفته
گروه جامعه: سازمان هواشناسی کشور از بارش باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و کاهش دما در برخی استان‌های کشور خبر داد. آخرین داده‌های سازمان هواشناسی کشور نشان می‌دهد که طی ۲ روز آینده جوی آرام در کشور حاکم است.

با این حال، پنجشنبه (۱۴ مهرماه) در استان‌های گیلان، مازندران ، شرق اردبیل و روزهای جمعه و شنبه (۱۵ و ۱۶ مهرماه) در استان‌های ساحلی خزر، اردبیل، ارتفاعات البرز مرکزی و شمال استان‌های آذربایجان شرقی و غربی بارش باران، گاهی رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.دریای خزر نیز پنجشنبه و جمعه مواج است. همچنین روزهای جمعه و شنبه در شرق کشور وزش باد شدید گاهی گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.
 
وضعیت جوی تهران طی ۲ روز آینده
آسمان تهران فردا (۱۳ مهرماه) صاف و گاهی وزش باد شدید با احتمال گرد و خاک با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۳۱ درجه سانتیگراد و طی ‌پنجشنبه (۱۴ مهرماه) صاف و در بعضی ساعت‌ها وزش باد و دربعد از ظهر افزایش باد با احتمال گرد و خاک با حداقل دمای  ۱۸ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.طی امروز و فردا (۱۲  و۱۳ مهرماه) اهواز با دمای ۴۲ و۴۳ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با  دمای ۱ و ۲ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.
برچسب ها: هواشناسی بارندگی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها