به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب : ۳۶۱۷۹۲

ترافیک پرحجم در جاده چالوس و ۳ جاده دیگر

ترافیک پرحجم در جاده چالوس و ۳ جاده دیگر
گروه جامعه: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از ترافیک پرحجم در جاده چالوس و سه جاده دیگر خبر داد.سرهنگ احمد شیرانی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: در حال حاضر و برابر گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در سراسر کشور ترافیک در مسیر جنوب به شمال جاده چالوس در حدفاصل شهرستانک تا گرماب و محدوده‌های سیاه بیشه ، ولی‌آباد ، هزارچم و حدفاصل پل دزدبن تا مجلار پرحجم و نیمه سنگین گزارش شده است.

وی با بیان اینکه بار ترافیک در حال حاضر در دیگر جاده های منتهی به شمال کشور با افزایش میزان ترددها گزارش شده است، اظهار کرد:‌ البته در حال حاضر هیچ مشکل ترافیکی در این جاده ها وجود نداشته وعلیرغم افزایش ترددها ترافیک روان است.رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا افزود:‌ همچنین در آزادراه کرج – قزوین حدفاصل ساسانی تا مهرویلا، آزادراه تهران – ساوه محدوده نسیم شهر و آزادراه قزوین – کرج محدوده پل فردیس نیز ترافیک پرحجم و نیمه سنگین گزارش شده است.

شیرانی درباره جاده های دارای محدودیت تردد نیز گفت:‌ مسیر جنوبی کمربندی محمودآباد - فریدونکنار واقع در استان مازندران، به دلیل اجرای عملیات راهداری تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین داخل شهر انجام می‌شود. جاده ریگان – ایرانشهر نیز تنها جاده مسدود شریانی در کشور است. جاده های لاسم – ارجمند و جکدان - جاسک نیز دو جاده غیر شریانی مسدود هستند.

وی درباره وضعیت جوی حاکم بر جاده‌های کشور نیز گفت:‌در حال حاضر هیچگونه مداخله جوی در جاده‌های کشور گزارش نشده است. البته روان بودن ترافیک و نبود مداخلات جوی نباید سبب شود که رانندگان با سرعتی بیش از سرعت متوسط رانندگی کنند. لذا ضروری است که رانندگان از سرعت و سبقت غیرمجاز پرهیز کنند. در شرایط خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکرده و حتما فاصله طولی مناسب را با خودروی مقابل رعایت کنند. پرهیز از تجاوز به چپ نیز توصیه دیگری است که پلیس بر آن تاکید دارد و طبیعی است که در صورت مشاهده هریک از این تخلفات ماموران پلیس برابر قانون و مقررات با آن برخورد خواهند کرد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا، همچنین با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست قبل از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور، مناسب‌ترین زمان و بهترین مسیر را برای انجام سفر خود انتخاب کنند.
برچسب ها: جاده ترافیک
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها