به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ ساعت ۱۳:۱۱
کد مطلب : ۳۶۱۸۰۱

دوای درد اعصاب متولدین هر ماه چیه؟

دوای درد اعصاب متولدین هر ماه چیه؟
گروه جامعه: اگر به طالع بینی اعتقاد داشته باشید، احتمالاً می‌دانید که راه و روش آرام کردن متولدین ماه های مختلف به خاطر شخصیت گوناگونی که دارند، متفاوت خواهد بود.
 
فروردین
فروردین ماهی ها همه جوانب زندگی را مد نظر قرار می دهند. همیشه برنامه ریزی دارند و باید به ذهن شان استراحت بدهند. انجام فعالیت‌ های فیزیکی مانند یوگا، پیلاتس یا هر چیزی که جسم آن ها را فعال نگه دارد و ذهن شان را متمرکز کند، برای شان عالی خواهد بود.

اردیبهشت
اردیبهشتی ها عاشق راحتی هستند. از کار زیاد می ترسند و دوست دارند به نقطه امن زندگی خود برگردند. آن ها اغلب به دنبال تجمل گرایی و یک زندگی لوکس هستند. خوردن یک غذای خوشمزه و تماشای فیلم مورد علاقه به شدت حال آن ها را خوب می کند.

خرداد
خرداد ماهی ها افراد اجتماعی هستند. معمولاً کمتر پیش می‌ آید که دچار استرس و ناراحتی شوند.انجام کار های خانه و گشت و گذار با دوستان و اعضای خانواده حال آن ها را بهتر می کند‌. زمانی هم که دچار استرس می‌ شوند، باید مشغول به کاری باشند که ذهن آن ها را از مشکلات دور کند.

تیر
تیر ماهی ها همیشه از خودشان مراقبت می کنند. برای شان بسیار مهم است که حال آرامی داشته باشند تا از لحاظ جسمی آسیبی نبینند. در خانه ماندن و داشتن یک محیط امن حال آن ها را خوب می کند. استفاده از ماسک صورت، حمام آب داغ، گوش کردن به موسیقی و پختن یک غذای خوشمزه هم در آرامش آن ها مؤثر است.

مرداد
مرداد ماهی ها انرژی بسیار بالایی دارند. افراد با اعتماد به نفس و جذابی هستند. از خلاقیت بالایی بهره‌مند می باشند و آرام کردن آن ها کار راحتی نیست. فقط خودشان می توانند با انجام کار های دستی و ساخت یک وسیله جدید به خود کمک کرده و آرام شوند.
 
شهریور
شهریور ماهی ها افراد ایده‌آل‌ گرایی هستند. سعی می ‌کنند که خیلی به خودشان استرس راه ندهند. توجه به جزئیات برای شان خیلی مهم است. خواندن یک کتاب جدید یا مدیتیشن می‌ تواند به آرامش ذهنی آن ها کمک کند. باغبانی هم در چنین شرایطی برای شان مفید خواهد بود.

مهر
متولدین ماه مهر خیلی در مورد داشتن تعادل در زندگی نگران هستند. زمان و انرژی خود را صرف ایجاد هارمونی می کنند. دوست دارند همه را راضی نگه دارند و معمولاً موفق هم نمی شوند.‌ زمانی که استرس می گیرند، باید به دنبال کار مورد علاقه خود بروند. مثلاً رفتن به موزه هنری و تماشای فیلم؛ حال آن ها را خوب می کند.

آبان
آبان ماهی ها گاهی اوقات شخصیت وسواسی دارند و بلند پرواز هستند. دوست دارند که به اهداف خود دست پیدا کنند. زمانی که استرس داشته باشند، می توانند به ماساژ بروند یا یک حمام آب گرم بگیرند تا آرام و ریلکس شوند.
 
آذر
آذر ماهی ها افراد منعطفی هستند. شرایط جدید را به راحتی تحمل می کنند اما اگر آزادی عمل نداشته باشند، دچار استرس و نگرانی می شوند و چیزی که حال آن ها را خوب می کند، این است که محیط را عوض کنند. مثلاً سفر کنند یا آخر هفته تنها باشند تا دوباره احساس استقلال پیدا کنند.

دی
دی ماهی ها افرادی هستند که چند کار را همزمان انجام می دهند. خیلی سخت تلاش می کنند تا به اهداف خود برسند؛ اما همین موضوع به آن ها استرس وارد می کند. راه حل آرامش دی ماهی ها این است که یک سم زدایی تکنولوژی داشته باشند؛ یعنی تا حد ممکن از شبکه‌ های اجتماعی و لوازم الکترونیکی دور بمانند.
 
بهمن
بهمن ماهی ها زمان زیادی را صرف حل مشکلات دیگران می کنند. سعی می کنند با انجام کار های خاص و فوق‌العاده، رفتن به کنسرت یا رستوران جدید خودشان را آرام کنند و ذهن خود را از مشکلات دور نگهدارند.

اسفند
اسفند ماهی ها زندگی را سخت نمی گیرند‌ و کمتر دچار استرس می شوند. گاهی بی مورد حساس می شوند اما زمانی که سرشان خیلی شلوغ باشد، وارد دنیای رویایی خودشان شده و همین خیال پردازی ها آن ها را آرام می کند. حمام آب گرم و خواندن کتاب مورد علاقه و تماشای فیلم هم برای بهبود حال شان کمک کننده است.
برچسب ها: روانشناسی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها