به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۴۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ ساعت ۱۳:۴۴
کد مطلب : ۳۶۱۸۱۱

تعمیر مایکروفر تبریز – تبریز امداد

گروه کسب و کار: پس از پیشرفت در دنیای فناوری و تکنولوژی، صنعت لوازم خانگی نیز با انقلابی گسترده روبرو شد. مایکروفر سومین روش گرمایش مواد غذایی و یک وسیله رایج برای گرم کردن غذا است. فناوری که صرف پخت، خشک کردن و طبخ غذا می؜شود، گرمایش حاصل از مایکروفر، است. از مایکروفر می؜توان جهت پاستوریزه کردن و استریل کردن بعد از غذاها استفاده نمود.
تعمیر مایکروفر تبریز – تبریز امداد
در بسیاری از موارد استفاده نادرست و فرسایش بر اثر گذر زمان سبب خرابی مایکروفر می؜شود که عیب؜یابی این دستگاه نیاز به علم سطحی در این زمینه و تعمیر آن نیاز به دانش فنی گسترده در ارتباط با مایکروفر دارد. پیدایش ایرادات و مشکل؜هایی در این دستگاه موجب این می؜شود که شما از یک تعمیرکار متخصص و مجرب در زمینه تعمیر مایکروفر تبریز کمک بگیرید. در این مطلب به بررسی ایرادات و مشکلاتی که ممکن است برای این دستگاه پیش آید صحبت می؜کنیم.



دلایل عدم روشن شدن مایکروفر تبریز
مشکل روشن نشدن مایکروفر کی از مشکلات ناراحت کننده برای شما است که در این بخش به بررسی نحوه رفع این مشکل پرداخته شده است. در صورت عدم رفع مشکل باید به تعمیر مایکروفر فکر کنید. به بررسی ولتاژ پریز و از از برق کشیدن مایکروفر بپردازید و هخمچنین کابل برق و همه وسایل ایمنی را نیز بررسی کنید و قبل از آن بدنه خارجی مایکروفر را جدا نمایید. پیچ های مایکروفر را از زیر و پشت ان باز کنید و همچنین موارد زیر را طی کنید.
•    فیوز را بررسی نمایید. ولت-اهم سنج را بر انتهای فیوز قرار دهید. ولت-اهم سنج باید عدد صفر را نشان دهد. اگر صفر نبود، فیوز را تعویض کنید.
•    ممکن است مشکل از کلید سنسور باشد. آن را بررسی کرده و سیم هایش را جدا نمایید. با ولت-اهم سنج تنظیم شده روی پایانه ها را چک کنید. عدد نمایش داده شده در حالت در باز بی نهایت و در حالت در بسته صفر است. در غیر این صورت، آن را تعویض نمایید. هر دو کلیدهای در را بررسی نمایید.
•    ممکن است مشکل در موتور فن باشد. فن را بررسی کنید و سیم هایش را جدا نمایید. سپس با ولت-اهم سنج تنظیم شده روی پایانه ها را چک کنید. اگر عدد بی؜نهایت مشاهده شد، آن را تعویض نمایید برای تعمیر مایکروفر با یک متخصص در ارتباط باشید.

مشکل خاموش شدن مایکروفر بعد از چند ثانیه
در این بخش به بررسی دلایل مشکل خاموش شدن مایکروفر پرداخته شده است. در صورت نیاز به تعمیر مایکرفر تبریز از یک تعمیرکار در این زمینه کمک بگیرید.
•    خرابی و سوختگی کلید درب مایکروفر سبب این مشکل شده است.
•    خرابی برد کنترل در بوجود آمدن این مشکل نقش دارد.
•    خرابی صفحه لمسی و پنل کنترل باعث این مشکل است.


دلایل تاثیر گزار در باز نشدن درب مایکروفر
باز نشدن درب مایکروفر یکی از مشکلاتی است که می؜تواند به دلیل خرابی و آسیب دیدن ضامن درب مایکروفر اتفاق افتاده باشد وهمچنین ممکن است که این مشکل مربوط به خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر باشد. بهتر است جهت تعمیر مایکروفر تبریز با یک متخصص مجرب در این زمینه ارتباط برقرار کنید.

دلایل تاثیر گزار در مشکل نچرخیدن ظرف درون مایکروفر و تعمیر مایکروفر تبریز
در این بخش به بررسی مشکل نچرخیدن ظرف قرار گرفته در درون مایکروفر خواهیم پرداخت. قطعا مشکل از موتور گردان است که نیاز به تعمیر یا تعویض دارد. جهت تعمیر مایکروفر تبریز با یک تعمیرکار در ارتباط باشید.
ولتاژ را در پریز چک کنید. جهت رفع این مشکل به بررسی ولتاژ پریز بپردازید. چنانچه میزان ولتاژ کمتر از 115 ولت است، ایراد در سرویس برقی و یا مدار شکن است. ایراد در مموتور صفحه گردان نیز ممکن است باعث بروز این مشکل شده باشد که جهت بررسی آن مایکروفر را برگردانید و گریل زیرین را جدا نمایید و ولت اهم متر را تنظیم کرده و یک سیم را از پایانه های موتور صفحه گردان جدا نمایید و سپس بعه وسیله پروب پایه ها را بررسی کنید. اگر عدد نشان داده شده بی نهایت بود، موتور را تعویض کنید. مگنترون و هدایت کننده ی موج هم احتمال دارد مشکل در منبع باشند البته باید توسط فردی تعمیرکار بازبینی گردد.

دلایل تاثیر گزار در عدم کارکرد گریل مایکروفر
جهت بررسی این مشکل به موارد زیر پرداخته شده است. در صورت بروز این مشکل بهتر است به فکر تعمیر مایکروفر تبریز باشید.
•    اختلال در المنت باعث بروز این مشکل شده است بهتر از با کمک یک تعمیرکار المنت را بررسی و در صورت نیاز تعمیر و تعویض نمایید.
•    ترموستات نیز ممکن است دچار ایراداتی شده باشد. جهت اطمینان بهتر است یک متخصص ترموستات را بررسی نماید و در صورت نیاز آن را تعمیر و تعویض کند.
•    خرابی برد الکترونیکی سبب عدم کارکرد گریل مایکروفر است پس بهتر این است که که این مشکل تووسط تعمیرکار بررسی و رفع شود.

مشکل جرقه زدن مایکروفر
در راستای رفع مشکل جرقه زدن مایکروفر به موارد زیر پرداخته شده استدر صورت مواجه با این مشکل بهتر است هر چه زودتر به فکر تعمیر مایکروفر تبریز باشید.
•    بررسی کنید که دهانه سر لامپ مگنترون خراب یا دهانه آن گشاد نشده باشد. این مشکل سبب جرقه زدن مایکروفر است.
•    به بررسی خود لامپ مگنترون بپردازید. ممکن است مشکل جرقه زدن به علت خرابی این لامپ باشد.
•    خرابی ورق میکا یا ورق نسور در وجود این مشکل بی تاثییر نیست. این قطعات را بررسی و در صورت نیاز تعمیر و تعویض نمایید.
•    ممکن است دال دستگاه فلز قرار داشته باشد. داخل دستگاه را بررسی کنید.



دلایل تاثیر گزار در مشکل در لامپ مگنترون مایکروفر
در این بخش به بررسی مشکل در لامپ مگنترون مایکروفر پرداخته شده است در صورت مشاهده این مشکل نیاز به تماس با متخصص تعمیر مایکروفر تبریز دارید.
•    سوختگی لامپ در این مشکل نقش دارد.
•    خرابی سیم؜ها و سوکت؜ها باعث خرابی لامپ مگنترون است.
•    خرابی برد کنترل نیز سبب خرابی لامپ مگنترون شده است.
 
دلایل موثر در سوختن مکرر فیوز مایکروفر
در این مبحث به بررسی دلایل سوخت مکرر و مدام فیوز مایکروفر پرداخته ده است. جهت تعمیر مایکروفر تبریز با یکه متخصص در این زمینه در ارتباط باشید.
•    خرابی کلیدها
•    مشکل از خازن و دیود
•    خرابی پروب؜ها
•    خرابی مگنترون


در انتها
در این مقاله به شرح دلایل خرابی مایکروفر از جمله گرم نکردن غذا، نچرخیدن ظرف درون مایکروفر، عدم کارکرد گریل مایکروفر و جرقه زدن مایکروفر و موارد دیگر پرداخته شد و شما به دانش سطحی جهت عیب یابی این دستگاه رسیدید. بهتر است جهت تعمیر  با تیم تعمیر مایکروفر تبریز ارتباط برقرار نمایید.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها