به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۵:۱۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ ساعت ۱۴:۴۲
کد مطلب : ۳۶۱۸۳۷

چراغ سبز یونایتد به رونالدو؛ ژانویه می‌توانی بروی!

گروه ورزشی: مدیران منچستریونایتد به کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، اعلام کردند که اجازه جدایی از این باشگاه در ماه ژانویه را دارد.
چراغ سبز یونایتد به رونالدو؛ ژانویه می‌توانی بروی!
شرایط رونالدو در اولدترافورد پس از شکست تحقیرآمیز 3-6 این تیم برابر منچسترسیتی در رقابت‌های این هفته لیگ برتر انگلیس به موضوع بحث بسیاری از رسانه‌ها، کارشناسان و فوتبال‌دوستان تبدیل شده بود. 
این بازیکن در این بازی نیز به تشخیص اریک تن‌هاخ روی نیمکت قرار داشت و همین باعث شد که انتقادهایی از این تصمیم سرمربی هلندی مطرح شود. 
روی کین، کاپیتان سابق شیاطین سرخ، یکی از کسانی بود که به شدت از این تصمیم انتقاد کرد و مدعی شد که یونایتد با چنین رفتارهایی در حال بی‌احترامی به بازیکنی با سابقه رونالدو است. 
حالا روزنامه انگلیسی تلگراف خبر داده است که تن‌هاخ و مقامات این باشگاه آماده هستند تا مذاکراتی را برای فروش این ستاره پرتغالی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی انجام دهند و دیگر مخالفتی با جدایی این بازیکن ندارند. 

رونالدو از ابتدای تابستان به صورت جدی در پی جدایی از این باشگاه بود اما مدیران یونایتد و سرمربی این تیم بارها اعلام کردند که تصمیمی برای فروش او ندارند و روی حضور این بازیکن برای فصل جدید حساب کرده‌اند اما او از ابتدای فصل تا به حال تنها 80 دقیقه در ترکیب این تیم به میدان رفته است. 
بسیاری معتقدند که ظاهر این بازیکن نشان می‌داد که در بازی برابر منچسترسیتی به وضوح از عملکرد هم‌تیمی‌هایش ناراحت و ناامید است و تحمل این شرایط برای او دشوار به نظر می‌رسد. به این ترتیب، او نیز مطمئنا از جدایی از یونایتد در ماه ژانویه استقبال خواهد کرد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها