به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۱۲ ساعت ۱۴:۵۶
کد مطلب : ۳۶۱۸۵۰

رمز موفقیت عجیب هالند؛ لازانیای خانگی!

گروه ورزشی: ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، از یکی از رمزهای موفقیتش در میدان نام برد که کمی عجیب به نظر می‌رسد.
رمز موفقیت عجیب هالند؛ لازانیای خانگی!
هالند از زمان پیوستن به منچسترسیتی تا به حال به یکی از مهره‌های درخشان و کلیدی این تیم تبدیل شده که نقش مهمی در پیروزی‌های آنها ایفا کرده است.
این ستاره نروژی در بازی حساس این هفته برابر منچستریونایتد بار دیگر به ستاره بی‌چون‌وچرای تیمش در زمین تبدیل شد و موفق شد سومین هت تریکش در ترکیب سیتی را برای این تیم به ثبت برساند تا تیمش با نتیجه 3-6 برابر شیاطین سرخ به پیروزی برسد.
آلفی هالند، پدر این بازیکن، نیز برای تماشای این بازی از نزدیک به ورزشگاه رفته بود. این مهاجم 22 ساله معتقد است که دستپخت پدرش اهمیت بسیاری در موفقیت او داشته و یکی از رمزهای درخشش او بوده است.
هالند در این‌باره گفت:« من پیش از هر بازی خانگی باید لازانیای پدرم را بخورم و به این خاطر همه چیز برای من خوب پیش رفته است. بنابراین، فکر می‌کنم او از مواد خاصی برای درست کردن این غذا درست می‌کند. من تقریبا هیچ کمکی نمی‌کنم. اکثر اوقات فقط روی مبل دراز می‌کشم و مشغول تماشای او می‌شوم. او به تنهایی همه کار را انجام می‌دهد.»

این بازیکن معتقد است که عطش پیروزی و شکست دادن منچستریونایتد را به خوبی در طول بازی برابر این تیم در بین هم تیمی‌هایش دیده است.
او درباره این موضوع اظهار داشت:« پیش از بازی و در تمرین روز جمعه بود که من احساس کردم همه بازیکنان عطش پیروزی در این بازی را دارند و این دقیقا همان چیزی است که ما باید در هر بازی به آن برسیم. ما هفته گذشته در اردوی تیم‌های ملی بودیم. پنجشنبه به تمرینات برگشتیم و من کار زیادی انجام ندادم اما این حس در روز جمعه به وضوح در تیم مشخص بود. من به تمرین آمدم و حس کردم اتفاق خاصی رخ داده است. توضیح آن دشوار است چون باید این حس و انرژی را خودتان تجربه کنید. این چیزی بود که ما در زمین هم نشان دادیم.»
برچسب ها: ارلینگ هالند
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها