به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۹:۰۰
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۱/۰۲ ساعت ۰۱:۲۴
کد مطلب : ۳۶۱۹۴
در ديدار آرسنال و چلسي؛

هزارمين حضور ونگر روي نيمکت آرسنال

گروه ورزشي: سرمربي آرسنال مي‌گويد فکرش را نمي‌کرده است براي مدت طولاني هدايت آرسنال را بر عهده داشته باشد.
هزارمين حضور ونگر روي نيمکت آرسنال
چلسي و آرسنال فردا (شنبه) در هفته‌ سي‌ و يکم رقابت‌هاي برتر انگليس در ورزشگاه استمفوردبريج شهر لندن به ميدان مي‌روند. آرسن ونگر، سرمربي فرانسوي آرسنال در بازي فردا (شنبه) براي هزارمين بار بر روي نيمکت توپچي‌هاي لندن مي‌نشيند به همين خاطر اين ديدار براي او از اهميت زيادي برخوردار است. آرسن ونگر در سي‌ام سپتامبر 1996 به عنوان سرمربي آرسنال انتخاب شد و از آن زمان تاکنون سرمربي تيم لندني بوده است. او در حال حاضر با قدمت‌ترين مربي در ليگ برتر انگليس محسوب مي‌شود.

ونگر درباره هزارمين حضورش به عنوان سرمربي آرسنال، گفت: افتخار بسيار بزرگي است که براي زماني طولاني هدا يت تيم خوبي همچون آرسنال را برعهده داشتم. روز اولي که سرمربي آرسنال شدم، پيش‌بيني نمي کردم که بتوانم براي اين مدت طولاني سرمربي آرسنال باشم. شغل ما به گونه‌اي است که از بازي آينده خود نيز خبر نداريم و نمي دانيم که چه اتفاقي قرار است رخ دهد. من پله پله توانستم به اين رکورد برسم.

ونگر در ادامه گفت: البته بايد صادقانه بگويم که براي من موفقيت باشگاهم خيلي بيشتر از آمار و ارقام اهميت دارد. فکر مي‌کنم زماني که از آرسنال جدا شوم و به اين آمار و ارقام نگاه کنم احساس غرور کنم. آرسن ونگر در 999 باري که هدايت آرسنال را بر عهده داشته به 579 برد ، 223 تساوي و 197 شکست دست يافته است. تيم او در مجموع اين بازي‌ها موفق شده 1845 گل به ثمر برساند و 961 بار نيز دروازه‌ خود را باز شده ديده است.

ديدار فرداي آرسنال و چلسي اهميت زيادي در تعيين قهرمان اين فصل ليگ برتر دارد. ديدار دو تيم با تساوي بدون گل به پايان رسيده است. چلسي در بازي فردا (شنبه) راميرس و ويليان را به دليل محروميت در اختيار ندارد. آرسنال نيز نمي‌تواند از چک ويلشر ، آرون رمزي ، تئو والکات و مسوت اوزيل استفاده کند.