کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

طارمی می‌داند چگونه همه چیز را کنترل کند

13 مهر 1401 ساعت 11:49


گروه ورزشی:سرمربی تیم فوتبال پورتو پرتغال گفت: باید مهدی طارمی را به خاطر درک شرایط ستایش کنم.تیم فوتبال پورتو پرتغال در هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا موفق به پیروزی دو بر صفر مقابل بایر لورکوزن شد. پورتو در حالی به پیروزی رسید که مهدی طارمی توانست برای تیمش گلزنی کند اما داور ویدئویی آن را قبول نکرد تا مهاجم تیم ملی ایران در شب نیمکت نشینی سردار آزمون در بایر لورکوزن ناکام بماند. با این حال طارمی توانست هر دو پاس گل تیمش را بدهد تا نقش خود را در این پیروزی ایفا کرده باشد.
 

سرجیو کونسیائو سرمربی پورتو در خصوص عملکرد مهدی طارمی در این بازی نکات جالبی را مطرح کرد که نشان می‌دهد مهاجم تیم ملی ایران شرایط گذشته را ندارد.سرمربی پورتو در این باره گفت: تمام تیم خوب بود و من از بازیکنانم ممنون هستم. همانطور که می‌دانید من خیلی دوست ندارم درباره یک فرد صحبت کنم اما باید در این لحظه به مهدی (طارمی) نگاه کنیم که با توجه به همه اتفاقاتی که در اطراف او می‌گذرد، بلوغ بالاتر از حد متوسط می‌خواهد و مردی با شخصیت و منش قوی است.

وی ادامه داد: او در این دو بازی اخیر نشان داد که فوق‌العاده است. در بازی مقابل براگا یکی از بهترین‌ها مثل بازی با لورکوزن بود. زیرا او در چندین موقعیت، همیشه با عملکردی فوق العاده، پیروز شد. او بازیکن فوق العاده باهوشی است. طارمی می‌داند چگونه زندگی شخصی و همه چیز اطرافش را از تمرکز روی تمرین و بازی جدا کند. من باید او را ستایش کنم.کونسیسائو تاکید کرد: من احساس می‌کنم که طارمی بازیکن مثل همیشه خوشحال نیست، اما ارزش آن را ندارد که بخواهیم روی آن متمرکز شویم. چیزی برای ناراحتی وجود دارد. شما باید درک کنید که این افراد خواستار حمایت هستند. باشگاه باید از بازیکنان جوان حمایت کند. آنها علاقه باور نکردنی به پورتو دارند.


کد مطلب: 361947

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/361947/طارمی-می-داند-چگونه-همه-چیز-کنترل-کند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir