کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ناراحتی لیورپولی‌ها: جای مانه در تیم خالی است

13 مهر 1401 ساعت 13:23


گروه ورزشی:هواداران لیورپول هنوز نتوانسته‌اند با جدایی سادیو مانه، ستاره سنگالی، از این تیم کنار بیایند.به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در چارچوب دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف ویکتوریا پلژن رفت و با نتیجه 0-5 برابر این تیم به پیروزی رسید. مانه که از ابتدای فصل تا به حال نمایش درخشانی را در ترکیب این تیم ارائه کرده اما در چند هفته اخیر با افت مقطعی مواجه شده بود، توانست در این بازی نیز نامش را در فهرست گلزنان بایرن به ثبت برساند.
 

او در دقیقه 21 این بازی توانست گل سوم تیمش را روی یک حرکت تماشایی به ثمر برساند. این بازیکن سنگالی توپ را در خارج از محوطه جریمه در اختیار گرفت و از سد دو مدافع حریف عبور کرد و سپس آن را به گوشه پایینی دروازه دوخت. این گل از آن سبک گل‌هایی بود که هواداران لیورپول در زمان حضور مانه در آنفیلد به دیدن آنها در طول فصل عادت داشتند و شاید همین باعث شد که آنها نسبت به این گل واکنش خاصی نشان دهند و ناراحتی‌شان از جدایی او را بار دیگر ابراز کنند. 

یکی از هواداران این تیم پس از پایان بازی بایرن در صفحه توییترش نوشت:«این که سادیو مانه با پیراهنی قرمز گلزنی می‌کند اما این پیراهن متعلق به لیورپول نیست، من را آزار می‌دهد.»کاربر دیگری نیز با اشاره به درخشش این بازیکن در بازی برابر ویکتوریا پلژن اظهار داشت:« سادیو مانه بازیکنی در کلاس جهانی است. من دلتنگ او هستم!»یکی دیگر از کاربران نیز در این‌باره اضافه کرد:« مانه درست از همان گل‌هایی زد که جایش در این تیم خالی است. کاش می‌توانستیم معامله‌ای با خدا بکنیم و او را برگردانیم.»


کد مطلب: 361978

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/361978/ناراحتی-لیورپولی-ها-جای-مانه-تیم-خالی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir