به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ ساعت ۱۳:۳۷
کد مطلب : ۳۶۱۹۸۵

مهم این است که برنده شدیم، با هر نتیجه‌ای!

مهم این است که برنده شدیم، با هر نتیجه‌ای!
گروه ورزشی:یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، می‌گوید از این که تیمش موفق شده برابر رنجرز به پیروزی برسد بسیار خوشحال است.به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در چارچوب دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رنجرز رفت و موفق شد با نتیجه 0-2 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
 
این تیم از ابتدای فصل نتایج خوبی را کسب نکرده و آغاز ضعیفش در لیگ برتر انتقادهای بسیاری را به همراه داشته است. آنها همین حالا 11 امتیاز با آرسنال صدرنشین فاصله دارند که جبران آن بسیار دشوار به نظر می‌رسد. این پیروزی اهمیت خاصی برای لیورپول داشت و شاید بتواند در ادامه روند این تیم در فصل 23-2022 نقش مهمی را ایفا کند. کلوپ پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت:« ما بازی خوبی ارائه کردیم. در واقع همان جوری که می‌خواستیم بازی کردیم. عملکرد دفاعی خوبی در ساختار جدید داشتیم. از نظر هجومی هم موقعیت‌های بسیاری داشتیم که از آنها استفاده نکردیم و دروازه‌بان رنجرز توانست مهارهای خوبی داشته باشد.»

سرمربی لیورپول با تمجید از گل‌هایی که تیمش به ثمر رساند اظهار داشت:«ما واقعا گل‌های قشنگی زدیم. من همیشه گفته‌ام که گل‌هایی که از روی ضربات شروع مجدد به ثمر می‌رسند گل‌های محبوب من هستند چون مجبور نیستید منتظر کمک داور ویدیویی بمانید و جشن می‌گیرید.»او درباره این که تیمش نتوانست از موقعیت‌هایی که خلق کرد استفاده کند اضافه کرد:«من از این موضوع ناراحت یا ناامید نیستم. واقعا دوست ندارم اینجا بنشنیم و درباره این که بازی می‌توانست 0-4 باشد صحبت کنم. بازی 0-2 شد و ما سه امتیاز را کسب کردیم. اجازه دهید به همین مسیر ادامه دهیم.»

این مربی آلمانی با اشاره به انتقادهای شدید از تیمش ادامه داد:« بی‌صبرانه منتظرم تا دوباره بتوانم روزنامه بخوانم چون هفته‌هاست این کار را نکردم! من نمی‌دانم چه اتفاقاتی در دنیا در حال رخ دادن است. با این حال مشکلی با انتقادها ندارم. ما هم از شرایطی که داریم خوشحال نیستیم. من امشب تیمی را دیدم که کاملا متعهد بود و این چیزی است که بسیار از آن راضی هستم و این کاری است که باید انجام دهیم.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها