کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

«کوین اسپیسی» فردا محاکمه می‌شود

13 مهر 1401 ساعت 17:19


گروه فرهنگی: دادگاه «کوین اسپیسی» بازیگر آمریکایی برنده جایزه اسکار، پنج سال پس از مطرح شدن اولین اتهامات جنسی در نیویورک برگزار می‌شود.به گزارش ایسنا، «کوین اسپیسی» فردا (پنج‌شنبه ۱۴ مهر) در نیویورک با اولین پرونده از سری ادعاهای آزار جنسی که مربوط به دهه‌ها قبل است، در دادگاهی روبرو می‌شود که ممکن است سایه‌ای بیش از پیش بر حرفه درخشان این بازیگر عرصه سینما و تئاتر بیفکند. 
 

پرونده علیه این بازیگر ۶۳ ساله بر اتهامات مطرح شده از سوی «آنتونی رپ» بازیگر نمایش موزیکال «رانت» در برادوی متمرکز است که پنج سال پیش علناً «اسپیسی» را به تجاوز جنسی به او در سنین نوجوانی متهم کرد.«آنتونی رپ» همچنین ادعا کرده که اسپیسی که نام اصلی او «کوین اسپیسی فاولر» است برای ارضای میل جنسی خود در یک ملاقات در یک مهمانی منهتن در سال ۱۹۸۶، زمانی که او ۱۴ ساله و اسپیسی ۲۶ یا ۲۷ ساله بود به او نزدیک شده است و حالا خواهان دریافت غرامت ۴۰ میلیون دلاری شده است. 

محاکمه «اسپیسی» بر اساس ادعاهای «رپ» علیه او مبنی بر ایجاد ناراحتی عاطفی عمدی متمرکز خواهد بود و نه ادعاهای تجاوز جنسی. ادعای مرتبط به تجاوز جنسی در ماه ژوئن به دلیل دیر مطرح شدن، رد شد. «اسپیسی» با رد کردن اتهام تجاوز جنسی، در توییتر خود نوشت: «این حادثه ادعایی را به خاطر نمی‌آورم. اگر آن‌طور که او توصیف می‌کند رفتار کردم، صادقانه‌ترین عذرخواهی را به خاطر رفتارم در حالت مستی به او بدهکارم و برای احساساتی که او توصیف می‌کند در تمام این سال‌ها با خود همراه داشته عمیقا متاسفم». 

در سال ۲۰۱۹ نیز «اسپیسی» از سوی یک جوان ۱۸ ساله به ضرب و جرح و سوء استفاده جنسی متهم شد که این شکایت به دلیل در دسترس نبودن شاهد شاکی، مختومه شد.در میان اتهامات مطرح شده علیه اسپیسی، حرفه این بازیگر برنده دو جایزه اسکار ویران شده است و پس از کنار گذاشته شدن از سریال «خانه پوشالی»، نقش «جی پل گتی» سرمایه دار نفتی در فیلم «تمام پول دنیا» اثر «ریدلی اسکات» نیز از او گرفته شد و «کریستوفر پلامر» جایگزین او شد. کمپانی نتفلیکس نیز فیلم زندگی‌نامه «گور ویدال» رمان‌نویس و نمایشنامه‌نویس آمریکایی با بازی «کوین اسپیسی» را بایگانی کرده و او همچنین از بازی در نقش چنگیزخان در فیلم «۱۲۴۲: دروازه‌ای به بهشت» کنار گذاشته شد. 


کد مطلب: 362021

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/362021/کوین-اسپیسی-فردا-محاکمه-می-شود

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir