به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۰۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۱۳ ساعت ۱۹:۱۷
کد مطلب : ۳۶۲۰۴۱

کوچک‌ترین برخوردی، خودزنی است

کوچک‌ترین برخوردی، خودزنی است
گروه سیاسی: یك مداح معروف  با بیان اینکه با این فضای رسانه‌ای نباید علنی با فردی که منکری را مرتکب شده است، مشابه گشت ارشاد برخورد کرد؛ زیرا کوچک‌ترین برخوردی، خودزنی است، گفت: البته نمی‌توان برخوردی هم نداشت؛ بلکه باید برخورد و تذکر را مخفیانه انجام داد. امروز اطلاعات افراد به راحتی قابل احصاء است. می‌توان شیوه تذکر و برخورد را تغییر داد.
به گزارش فارس، مهدی سلحشور،  گفت: افراد بی‌حجاب را می‌توان جمع کرد و با نهایت احترام و ادب با آنان صحبت کرد. در این نشست‌ها باید خبره‌ها و نخبه‌ها که هنجار‌ها را می‌شناسند، حضور پیدا کنند و با آنان صحبت و بحث کنند. این جلسات باید مناظره‌ای باشد تا بتوان حجاب را به هنجار و معروف تبدیل کرد. در موقع خروج هم به این افراد یک بسته فرهنگی شامل چادر و روسری هدیه دهیم. نیاز نیست در ملأعام با این افراد برخورد کرد.

 
برچسب ها: گشت ارشاد

جوان مومن
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۷/۱۳ ۱۹:۵۱
خیلی منطقیه. توصیه بلا اشکاله ولی درگیری و برخوردی ک کرامت انسانو خدشه دادم میکنه محکومه. (399058)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۷/۱۳ ۲۳:۱۲
اخوی جنابعالی با ساخت سریال یوسف پیامبر و ماهها کار فرهنگی نتوانست خانم کتایون ریاحی را متقاعد به حجاب کند. شما انتظار دارید در یک جلسه این کار انجام شود. درثانی جمع کردن خانمهای بدحجاب چطور باید انجام شود؟!!! (399093)
۱۴۰۱/۰۷/۱۴ ۰۸:۰۰
اون پیراهن زیرش که از زیر یقه معلومه خیلی زشته. برای ایشون بهتره که دکمه بالایی رو هم می بستن که هنجار و حجاب هم رعایت شده باشه. (399138)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها