به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۰۰
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ ساعت ۱۲:۴۲
کد مطلب : ۳۶۲۰۷۷

چرا شبیه مردمی که باید مقاومت کنند نیستید؟

چرا شبیه مردمی که باید مقاومت کنند نیستید؟
گروه سیاسی: فرهاد قنبری، روزنامه‌نگار در کانال تلگرامی خود نوشت:
* در جلسه رای اعتماد مجلس به زاهدی‌وفا، وزیر پیشنهادی کار عنوان شد میزان سرمایه وی چیزی حدود ۱ یا ۳ هزار میلیارد تومان است.
* مسئله رای اعتماد یا عدم اعتماد این فرد نیست بلکه سوال اینجاست که؛
* ایشان این میزان ثروت را از کجا آورده اند؟ اگر می فرمایند که از جوانی کار کرده و ثروت اندوخته اند، والله که ما هم از وقتی به خاطرمان می آید، والدینمان روزی بیش از دوازده ساعت جان کنده اند، اما چگونه است که همیشه در هزینه اولیه زندگیشان هم مشکل داشته و دارند اما شما هزاران میلیارد سرمایه انباشته دارید و فرزندانتان هم حاضر به زندگی در سرزمین تحت مدیریت شما نیستند؟
* اگر میفرمایید که شما زرنگ و کاربلد بودید، باید به مردم توضیح بدهید که این زرنگی و کاربلدی را از چه طریقی و در کجا به به دست آورده و چگونه به کار بسته اید!!
* مردم حق دارند بپرسند وقتی شما آنها را به مقاومت و تحمل دشواری دعوت کرده و چشم به روی زباله زباله گردی و تکدی گری و کودکان کار می پوشید [لابد آنها را هزینه ناچار و غیرقابل اجتناب مقاومت می دانید] چرا اندکی شبیه مردم زندگی نمی کنید و چرا محل زندگی و خانه و درآمد و هیچ چیزتان شبیه مردمی که باید مقاومت کنند نیست؟
 
برچسب ها: زاهدی‌وفا

۱۴۰۱/۰۷/۱۴ ۱۴:۲۹
احسنت (399201)
۱۴۰۱/۰۷/۱۴ ۱۴:۳۱
ژن ایشان بهتر از ماست! (399202)
۱۴۰۱/۰۷/۱۴ ۱۸:۳۳
تو را به خدا به هرکی دوست دارید تمام مسایل ایران را با امانویل کانت و هگل خلط مبحث نکنید که فقط راجع به غرب جهان اولی هست نه ایران . مسایل ایران بسیار ابتدایی و‌قابل تحلیل برای هر فرد ایرانی بدون سواد هم باید باشه .مسیله ایران حاکمان غیر شایسته و پارتی بازی و فساد و رشوه برای غارت بیت المال برای ۱۵ درصد فقط حاکمان جامعه هست همین .و قانون از هر لحاظیش را هم اینها به مردم تحمیل می‌کنند . مشکلات کشورهای جهان سومی اونقدر پیچیده نیست که فلسفه هگل بخواهد (399235)
۱۴۰۱/۰۷/۱۴ ۱۸:۳۷
اخه ببین ۳ تریلیون تومن . اخه اصلا به عقل جن هم نمیرسه . ببین فقط این یکی از مسئولین گم نام حکومت هست حالا شما برو تا رده بالایی ها . همشون همین هستن . چرا با فساد مبارزه نمیشه ؟ چون همه کسایی که قراره با فساد مبارزه کنن خودشون فاسد هستن . با چه کسی مبارزه کنن؟ با خودشون ؟از بالا تا پایین و چپ و راست همه فاسدن ، همه اینها قصرهای در خارج کشور و آقازاده هاشون در خارج که غرب فاسد هست زندگی می کنن (399236)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها