به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ ساعت ۱۴:۲۴
کد مطلب : ۳۶۲۰۸۳

فاجعه برای رونالدو؛ طرد شدن از رختکن یونایتد

گروه ورزشی: کریستیانو رونالدو در این فصل در بین گروه رهبران منچستریونایتد قرار نگرفته است.
فاجعه برای رونالدو؛ طرد شدن از رختکن یونایتد
در تمام طول فصل تابستان، کریستیانو رونالدو تلاش زیادی برای جدایی از منچستریونایتد کرده و بعد از یک سال قصد ترک اولدترافورد را داشت. اما در نهایت هیچ تیمی به صورت جدی برای جذب او وارد عمل نشد و این بازیکن چاره ای جز ماندن نداشت. فصل از حیث آمار به بدترین شکل ممکن برای کریستیانو رونالدو آغاز شده و این ستاره 37 ساله تا اینجا تنها یک بار، آنهم در لیگ اروپا موفق به گلزنی شده است. حالا به نظر می رسد او حتی در رختکن نیز دیگر بازیکن مهمی به شمار نمی آید.

حالا نشریه تلگراف در گزارشی مدعی شد که مدیریت باشگاه از اریک تن هاخ خواسته فضای بین بازیکنان حاضر در رختکن را متحد کند و همه را با حمایت رهبران باشگاه در مسیر تلاش برای بهبود شرایط منچستریونایتد گرد هم جمع کند. یک گروه چهار نفره شامل کاپیتان هری مگوایر، برونو فرناندز، داوید دخیا و تام هیتون، به رهبران رختکن شیاطین سرخ تبدیل شده اند و در این میان اثری از کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی منچستریونایتد وجود ندارد.
به نظر می رسد برونو فرناندز و تام هیتون به دلیل نقشی که در رختکن در یک دوره بی نظمی در فصل گذشته داشتند، اهمیت ویژه ای در اولدترافورد پیدا کرده و تبدیل به اعضای مهم باشگاه شده اند. اما رونالدو در این مدت مورد پسند باشگاه قرار نگرفته و این بازیکن بارها نشان داده از تماشای بازی‌های تیمش از روی نیمکت ناراضی است که همین موضوع ناراحتی مدیران باشگاه را به همراه داشته است.
درخواست هایی از سوی رونالدو برای جانشینی مگوایر به عنوان کاپیتان یونایتد وجود داشت، اما با وجود اینکه این مدافع انگلیسی نیز جایگاه خود را زیر نظر اریک تن هاخ از دست داده، خواسته رونالدو مورد قبول قرار نگرفت و مگوایر کاپیتان تیم باقی ماند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها