به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ ساعت ۱۴:۳۱
کد مطلب : ۳۶۲۰۸۷

این هالند شگفت‌انگیز؛ یازده لمس توپ، دو گل!

گروه ورزشی: فوق‌ستاره اول این روزهای فوتبال اروپا شب گذشته یک آمار خیره‌کننده دیگر از خود به جا گذاشت.
این هالند شگفت‌انگیز؛ یازده لمس توپ، دو گل!
ارلینگ هالند، گلزن اول منچسترسیتی در فصل جاری بعد از هت‌تریک رویایی در دربی منچستر، شب گذشته موفق شد برابر کپنهاگن هم دو گل به ثمر برساند تا بهترین فصل دوران ورزشی‌اش را در اولین سال حضور در سیتی سپری کند.
صحبت از گلزنی‌های هالند دیگر تکراری شده اما نکته جالب در خصوص درخشش این ستاره نروژی در دیدار شب گذشته، آمار عجیب او است که به خوبی نمایانگر تاثیرگذاری بالای این بازیکن در ترکیب سیتی است.
هالند در شرایطی شب گذشته دو گل به ثمر رساند که تنها در نیمه اول بازی حاضر بود. او در این 45 دقیقه، تنها یازده بار توپ را لمس کرد و از این یازده بار، سه لمس توپ او به پاس سالم منجر شد، چهار بار شوت زد و چهار لمس دیگر در جهت کنترل یا جلو بردن توپ بود. از چهار شوتی که گلزن من‌سیتی در بازی دیشب زد، دو توپ به گل تبدیل شد تا آمار او شگفت‌انگیزتر از هر زمان دیگری شود. جالب‌تر اینکه او در اولین لمس توپ خودش موفق به گلزنی شد.

ستاره‌ای که بخت حضور در جام جهانی را از دست داده و تمام تمرکزش معطوف به درخشش در لباس سیتیزن‌ها است. درخشش چشم‌گیری که باعث شده تا ریکو لوییز، فول‌بک جوان من‌سیتی با ابراز رضایت از متفاوت بودن پست بازی‌اش با هالند، از رودررو نشدن با این بازیکن در تمرینات خرسند باشد!
برچسب ها: ارلینگ هالند
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها