به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۳:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ ساعت ۱۵:۲۸
کد مطلب : ۳۶۲۰۹۹
تونی کروس:

رئال مادرید از این بهتر نمی‌تواند باشد

گروه ورزشی: تونی کروس، هافبک آلمانی رئال مادرید، مدعی شد عملکرد تیمش در این فصل لیگ قهرمانان فوق العاده بوده است.
رئال مادرید از این بهتر نمی‌تواند باشد
رئال مادرید شب گذشته و در دیداری دشوار در خانه با نتیجه 1-2 از سد شاختار دونتسک گذشته و موفق به کسب امتیازات کامل در پایان دور رفت مرحله گروهی شد. تونی کروس، ستاره آلمانی رئال مادرید، تاکید کرد این تیم فرصت های گلزنی فراوانی را در این بازی از دست داده و ابراز امیدواری کرد در آینده شرایط به سود آنها پیش برود.
تونی کروس گفت: "بعضی روزها توپ نمی‌خواهد وارد دروازه شود و ما در این دیدار می‌توانستیم با اختلاف بیشتری در این دیدار به پیروزی برسیم. در نهایت ما سه امتیاز این بازی را گرفتیم و کاملا شایسته کسب این برتری نیز بودیم. عملکرد بسیار خوبی در نیمه اول داشتیم، کاملا فوتبال مورد نظر خودمان را بازی کردیم و خیلی بازیکنان شاختار را تحت فشار قرار دادیم.

در کل عملکرد رئال مادرید در این دیدار بسیار خوب بود و فقط حیف که موقعیت های گلزنی زیادی را از دست دادیم و می توانستیم با نتیجه ای بهتر از 1-2 به پیروزی برسیم. کارلو آنچلوتی در بین دو نیمه به ما گفت که باید روی بازی خود تمرکز کنیم، زیرا فقط یک گل عقب بودیم. قطعا در بازی های آینده توپ به سود ما در زمین خواهد چرخید.
هدف ما این است که تکلیف صعود از مرحله گروهی را در سریع ترین زمان ممکن مشخص کنیم. ما از سه بازی 9 امتیاز گرفته ایم و دیگر نمی توانیم بهتر از این کار کنیم. عملکرد کاملا مثبتی در لیگ قهرمانان این فصل داشته ایم. ما می خواهیم هفته آینده یک نتیجه خوب دیگر نیز کسب کرده و صعود خود به دور بعدی این فصل را قطعی کنیم."
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها