به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۵۲
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ ساعت ۱۶:۴۳
کد مطلب : ۳۶۲۱۰۸

خرید اینترنتی شیلنگ سیلیکونی

گروه کسب و کار:
خرید اینترنتی شیلنگ سیلیکونی
شیلنگ سیلیکونی
شیلنگ سیلیکونی یکی از بی شمار موادی هستند که در صنایع پردازش با خلوص بالا استفاده می شوند و این شیلنگ ها دارای مقاومت و انعطاف بالایی در برابر پارگی و پیچش هستند.  شیلنگ های سیلیکونی را معمولا برای گستره ای از پمپ ها و انتقال مواد دارویی، آزمایشگاهی، کشاورزی و صنایع غذایی و آشامیدنی طراحی می کنند. شیلنگ سیلیکونی تا دمای 200 درجه سلیسیوس مقاوم است و این شیلنگ ها در ابعاد و ضخامت های داخلی متنوعی موجود هستند.

فروشگاه کندو هیدرولیک بیش از 10 سال در زمینه عرضه انواع این شیلنگ ها تجربه و تخصص دارد و آماده همکاری با صنایع مختلفی که در این زمینه فعالیت دارند می باشد. برای دریافت مشاوره در زمینه نصب و بکار گیری انواع شیلنگ ها و اتصالات مربوطه میتوانید وارد وب سایت کندو هیدرولیک شوید.
شیلنگ های سیلیکونی به دلیل خصوصیات فیزیکی و شیمیایی منحصر به فردشان، در بسیاری از صنایع مانند داروسازی، آزمایشگاهی، پزشکی، غذایی، ماشین سازی، ساخت و ساز، صنایع برق و در بسیاری از بخشهای دیگر به طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرند.
خصوصیات فیزیکی و شیمیایی شلنگ‌ سیلیکونی نسوز به ترکیب آنها بستگی دارد. از آنجا که تولیدکنندگان تنوع زیادی از انواع شلنگ های سیلیکونی را ارائه می دهند، امکان مطابقت مشخصات این شلنگ ها، با شرایط و انتظارات مشتری وجود دارد.
پیشنهاد ما به شما مطالعه کامل این مقاله برای خرید شیلنگ سیلیکونی می باشد. بهار نیوز برای خرید شیلنگ سیلیکونی کندو هیدرولیک را به شما عزیزان پیشنهاد می دهد که یکی از بهترین تولید کنندگان انواع شیلنگ های سیلیکونی نسوز می باشد.

ویژگی شیلنگ سیلیکونی
شیلنگ سیلیکون الاستومتر انعطاف پذیر و مستحکمی است که درمیان طیف وسیعی از صنایع به ویژه صنایع بهداشتی و دارویی کاربرد دارد. از ویژگی قابل توجه این شیلنگ مقاومت خوب آن در محیط ها و صنایع مختلف است.
•    انعطاف پذیری بسیار خوب
•    مقاومت حرارتی بالا
•    نداشتن مواد سمی
•    کاربرد
•    صنایع غذایی
•    پتروشیمی
•    آزمایشگاهی
•    ماشین آلات و کوره های صنعتی

فروش شیلنگ سیلیکونی
فروش شیلنگ سیلیکونی را میتوان جزوه معدود کالاهایی دانست که نیاز به بازاریابی نزدیک دارد و دلیل آن این است که محصول تخصصی می باشد و فروش آن باید توسط افراد متخصص و اگاه به مسائل لاستیک و پلاستیک در سطح بالا انجام گیرد. این مسائل به دلیل تنوع فوق العاده گسترده در صنایع و تولیدات مرتبط به محصولات سیلیکونی فروش آن را سخت تر میکند. همچنین به دلیل داشتن انواع و ابعاد به شدت متفاوت و مواد اولیه گوناگون و بازه گسترده در نوع تولید نیز دلیل بر سخت بودن فروش این محصول می باشد.
همچنین فروش آن باید پس از مشاوره و تحلیل نسبت به کاربرد ان به صورت کاملا سفارشی تولید گردد. بنابراین نمی توان فروش آن را به افراد غیر متخصص سپرد.  فروش شیلنگ سیلیکونی را میتوان در انواع کیفیت عرضه کرد و هر چه با کیفیت تر باشد، فروش این محصول را مشکل تر می کند. چون تخصصی تر می شود و در موارد خاص تر استفاده می شود. به طور مثال فروش شیلنگ سیلیکونی در گرید دارویی و صنایع غذایی باید به طور کاملا پیشرفته انجام گیرد.

قیمت شیلنگ سیلیکونی
شیلنگ سیلیکونی از آنجا که بازار دارای نوسانات زیادی است، برای اطلاع از قیمت شیلنگ سیلیکونی نسوز با مشاورین کندو هیدرولیک تماس بگیرید تا بتوانید خرید تضمین شده با مناسب ترین قیمت داشته باشید. کندو هیدرولیک یکی از بهترین و بزرگترین فروشگاه های عرضه کننده انواع شیلنگ سیلیکونی با، بالاترین کیفیت می باشد.

خرید شیلنگ سیلیکونی
برای خرید شیلنگ سیلیکونی ابتدا مقاله ارائه شده را به صورت کامل مطالعه نمایید و سپس اقدام به خرید نمایید. برای خرید شیلنگ سیلیکونی علاوه بر قیمت و کیفیت باید به سایز و رنگ شیلنگ سیلیکونی توجه نمود:
سایز بیرونی : سایز بیرونی شیلنگ  می تواند از 3 الی 80 میلیمتر باشد.
سایز داخلی : سایز داخلی شیلنگ نسوز می تواند از 1 الی 80 میلیمتر باشد.
رنگ : امکان تولید شیلنگ نسوز به صورت رنگی یا بی رنگ وجود دارد و این موضوع بستگی به درخواست مشتری دارد.
متناسب با نیاز خود اقدام به خرید شیلنگ سیلیکونی نمایید.

تماس با تولید کننده شیلنگ سیلیکونی: 09124273483 / 021.33990801 / 09124086778 / 021.36348614

سوالات متداول
آیا از سیلیکون می توان برای انتقال آب استفاده کرد؟
بله، شیلنگ سیلیکونی برای استفاده در رادیاتورها و سیستم های خنک کننده آب مناسب است.
آیا شیلنگ عملکرد صنایع را ارتقاء می بخشد؟
بله،یکی از دلایلی که تولید کنندگان شروع به ساخت شیلنگ کردند صنعت خودروسازی بود، چون این شیلنگ عملکرد این صنعت را به طورقابل توجهی افزایش داد.
آیا شیلنگ قابلیت خم شدن دارد؟
این نوع شیلنگ به قدری انعطاف پذیر است که می توان آن را بدون ترک خوردگی خم کرد. این شیلنگ با مواد دیگر همچون اتصالات و بست های فلزی نیز بکار می رود که در سیستم های خنک کننده استفاده می شود.
چگونه می توان جلوی پیچ خوردن شیلنگ را گرفت؟
برای جلوگیری از پیچ خوردگی شیلنگ سیلیکون وقتی از شیلنگ استفاده نمی کنند آن را صاف نگه می دارند. با صاف نگه داشتن و سپس حلقه زدن از پیچ خوردگی شیلنگ جلوگیری می کنند.
چگونه شیلنگ را اندازه گیری می کنند؟
شیلنگ را براساس  قطر داخلی (ID) و قطر خارجی (OD) اندازه گیری می کنند. قطر داخلی را با کولیس از یک لبه داخلی تا لبه داخلی دیگر اندازه گیری می کنند. برای انتخاب شیلنگ مناسب، قطر خارجی شیلنگ را نیز باید اندازه گرفت.
آیا استفاده از شیلنگ برای الکل ایمن است و خطری ندارد؟
شیلنگ سیلیکون کاملا خنثی و غیر سمی است. حتی اگر تکه ای از شیلنگ را نیز بخورید ،در معده شما هضم نمی شود.این نوع شیلنگ ذوب نمی شود و با بخار و اتانول نیز واکنش نمی دهد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها