به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - ۲۱:۲۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ ساعت ۱۷:۵۱
کد مطلب : ۳۶۲۱۲۲

رکورد آقای چمپیونزلیگ در خطر: مسی به رونالدو می‌رسد؟

گروه ورزشی: لیونل مسی تا به اینجای فصل توانسته دو گل در لیگ قهرمانان بزند و با زدن 12 گل دیگر به رکورد گلزنی کریستیانو رونالدو در این رقابت ها خواهد رسید. رونالدو در لیگ قهرمانان نیست و تهدید مسی هم جدی است.
رکورد آقای چمپیونزلیگ در خطر: مسی به رونالدو می‌رسد؟
کریستیانو رونالدو خود را آقای چمپیونزلیگ می داند و این ادعا بی دلیل هم نیست. فوق ستاره پرتغالی در لیگ قهرمانان با زدن 140 گل، بهترین عملکرد گلزنی را داشته ولی او در فصل جاری غایب بزرگ لیگ قهرمانان است. رونالدو تلاش زیادی کرد تا در تابستان از یونایتد جدا شود و به تیمی برود که در لیگ قهرمانان حضور دارد ولی موفق نشد. او در یونایتد ماند و شانس حضور در چمپیونزلیگ را از دست داد.

 قبل از شروع دور گروهی لیگ قهرمانان فصل جاری، فاصله رونالدو و لیونل مسی 14 گل بود. مسی حالا بازدن 128 گل و پس از رونالدو دومین گلزن برتر تاریخ لیگ قهرمانان است. او در پایان دور رفت مرحله گروهی توانست دو گل بزند و فاصله را به 12 گل کاهش دهد. مسی در بازی شب گذشته برابر بنفیکا زننده تک گل تیمش بود. 

بهترین رکورد گلزنی مسی در این رقابت ها به فصل 12-2011 بر می گردد که توانست 14 گل بزند. تکرار همین رکورد باعث خواهد شد او با رکورد کریستیانو رونالدو برابری کند اما با توجه به شرایط فعلی و زدن تنها دو گل در سه بازی دور گروهی، دشوار بتوان تصور کرد که مسی بتواند در نهایت به رکورد 14 گل برسد. البته نباید فراموش کرد که پی اس جی در حال حاضر پس از سیتی شانس دوم فتح لیگ قهرمانان است و اگر مسی با پی اس جی بتواند به مراحل پایانی رقابت ها صعود کند، شانس افزایش تعداد گل هایش را خواهد داشت. پس از رونالدو و مسی به روبرت لواندوفسکی و کریم بنزما می رسیم که به ترتیب 89 و 86 گل در لیگ قهرمانان به ثمر رسانده اند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها