به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۱۴ ساعت ۲۰:۰۲
کد مطلب : ۳۶۲۱۲۶

عارف غلامی را به تمرین استقلال راه ندادند!

عارف غلامی را به تمرین استقلال راه ندادند!
گروه ورزشی: سایت طرفداری نوشت: عارف غلامی امروز به قصد شرکت در تمرین آبی‌پوشان به محل تمرین استقلال می رود اما او را به زمین تمرین راه نمی دهند و می گویند به دستور باشگاه تا اطلاع ثانوی از حضور در تمرین استقلال منع شده است!
گویا عارف غلامی اعلام می کند باید موضوع به صورت کتبی به او اعلام و ابلاغ شود و بیژن طاهری سرپرست استقلال پس از تماس با مدیران باشگاه، موضوع منع تمرین و بازی عارف غلامی را مکتوب می نویسد و نامه ممنوعیت حضور این مدافع در بازی ها و تمرینات استقلال تا برگزاری جلسه کمیته انضباطی باشگاه با امضای بیژن طاهری سرپرست استقلال تحویل عارف غلامی می شود.
یکی از نزدیکان باشگاه استقلال با تایید خبر جلوگیری از ورود عارف غلامی به محل تمرین استقلال گفت: تمام بازیکنان و مربیان ایرانی استقلال در ابتدای فصل در قراردادی که امضا کردند، تعهد داده اند فعالیتشان در فضای مجازی کنترل شده باشد و در شبکه های اجتماعی کاری نکنند که باشگاه آسیب ببیند. فعالیت های اخیر عارف غلامی با تعهدی که داده، منافات دارد و ابتدا باید در کمیته انضباطی باشگاه حاضر شود.
* گفتنی اینكه، عارف غلامی در روزهای اخیر در شبكه‌های اجتماعی از اعتراضات جاری در كشور اعلام حمایت كرده بود.
برچسب ها: عارف غلامی

فری
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۷/۱۸ ۰۲:۱۳
نهایت رذالت بی شرمی بی مهری بی عدالتی رو در حقم داشتن و من به خاطر نقص قوانین خودشون تنها مجازات اینه که یار منو دیگه هرگز نبینن همونجور که من محروم شدم .
تمام وگرنه هیچ بنی بشری هیچ جا نمیذه چون لیاقتشو نداشتن اگه اس اشو بفرستم که دنیا فوش و دری وری و تهمت و اینکه کا اشو عینا داشت گردن من میزاشت. و خواستید بفرستم (399661)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها