به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب : ۳۶۲۱۶۰

بازی فوتبالی که جان یک تماشاگر را گرفت!

بازی فوتبالی که جان یک تماشاگر را گرفت!
گروه ورزشی:در حاشیه بازی تیم‌های گیمناسیا و بوکاجونیورز! یک تماشاگر جان خود را از دست داد.یکی از بازی‌های هفته بیست و سوم لیگ فوتبال آرژانتین به دلیل استفاده پلیس از گاز اشک آور، با سوت داور در دقیقه ۹ متوقف شد. در ادامه حواشی این دیدار، یک تماشاگر نیز جان خود را از دست داد.دیدار هفته بیست‌ و سوم لیگ آرژانتین میان تیم‌های گیمناسیا و بوکاجونیورز تحت‌الشعاع اقدامات پلیس قرار گرفت و در دقیقه ۹ به پایان رسید.

این مسابقه در دقیقه 9 به دلیل پوشانده شدن سطح ورزشگاه با گاز اشک‌آور که توسط پلیس برای پراکنده کردن تماشاگران مورد استفاده قرار گرفت قطع شد. تماشاگران خشمگین زیادی در ورودی ورزشگاه با وجود داشتن بلیت مسابقه نتوانستند وارد شوند. پلیس نیز برای برای پراکنده کردن تماشاگران از گاز اشک‌آور استفاده کرد. این گاز در نهایت وارد زمین مسابقه شد و تماشاگران روی سکوها، بازیکنان، مربیان و کادر داوری را تحت تأثیر قرار داد.

هرنان به عنوان داور مسابقه ابتدا تصمیم گرفت مسابقه را قطع کند و سپس دستور به پایان آن در همان دقیقه نهم داد.بر اساس گزارش رسانه‌های آرژانتینی یک تماشاگر 57 ساله به نام سزار رگیرو به دلیل اقدامات پلیس در مجاورت ورزشگاه جان باخت. او در راه انتقال به بیمارستان بر اثر ایست قلبی درگذشت.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها